Θανάσης Παπαπαναγιώτου (Thanasis Papapanagiotou), Rassp
rassp homepage

Emo kids

Κυριακή 09 Δεκεμβρίου 2007
Emo kids
Μια ανασκόπηση για να θυμηθούμε τα σχόλια που έγραψαν emo και μη emo στα προηγούμενα άρθρα, και να αναλύσουμε ακόμη περισσότερο αυτή την νέα τάση μόδας.
Μετά από πολλά σχόλια στα δυο προηγούμενα άρθρα με θέμα την emo ιδεολογία (Emo και Emo ιδεολογία - Παιδιά στην εφηβεία), έχω δομήσει καλύτερα στο μυαλό αυτή την τάση μόδας και σας παραθέτω τις πιο ωριμασμένες και ολοκληρωμένες σκέψεις μου.

Οι emo είναι άτομα που ισχυρίζονται πως έχουν προβλήματα τόσο στην προσωπική τους ζωή (υγεία, οικογένεια, σχέσεις), όσο και στην κοινωνική τους ζωή (δεν εγκλιματίζονται εύκολα, κανείς δεν τους αφήνει ήσυχους). Είναι όμως τόσο σημαντικά αυτά τα προβλήματα ώστε ένας άνθρωπος να παρατά την ζωή του για αυτά; κανείς δεν ξέρει.. και αυτό συμβαίνει επειδή ο κάθε άνθρωπος έχει την δική του υποκειμενική άποψη για την ακριβής έννοια της λέξης "πρόβλημα".

Ένας άνθρωπος που έζησε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε ένα δωμάτιο 4x3 με τα 3 αδέρφια του, τον άρρωστο πατέρα του και την εργαζόμενη σε διπλή βάρδια μητέρα του, μπορεί, με κανένα δισταγμό, να πει πως έχει προβλήματα.. η ειρωνεία σε αυτή την περίπτωση είναι πως αυτός ο άνθρωπος πρακτικά δεν μπορεί να είναι emo επειδή δεν έχει χρόνο να ζωγραφίζει τα νύχια του, πρέπει να βγάλει μεροκάματο, και ας είναι 13 ετών. Δεν έχει την δυνατότητα να είναι emo επειδή οι επίγειες απολαύσεις όπως η ζεστή φούτερ και τα σουπερ-ντούπερ γυαλιά ηλίου του λείπουν. Έτσι λοιπόν αφιερώνει την ημέρα του στο να ασχολείται με την επιβίωση μιας οικογένειας, χωρίς να πτοείται από πλευρικές μελαγχολίες, γνωρίζοντας πως σε αυτόν βασίζονται οι αγαπημένοι του και πως αν δεν τα καταφέρει θα τους πάρει όλους η κατηφόρα.

Αν δεχτούμε σαν ιδεολογία το emo, το παραπάνω παιδί θα ήταν ο αρχηγός του κόμματος..

Αντιθέτως όμως οι επιφανειακοί emo - εκείνοι του αφρού, είναι οι όμορφοι, γλυκοί, λεφτάδες που δηλώνουν emo λόγο σοβαρών προσωπικών προβλημάτων (δεν χωρούν τα 50ευρα στο πορτοφόλι, τους στενεύουν τα διαμαντένια τους παπούτσια και ο μπαμπάς τους πηδάει την οικιακή βοηθό). Προσωπικά δεν με ενοχλούν καθόλου, αλλά δεν μπορώ να μην γράψω την γνώμη μου.. αφού μπορούν να κάνουν αυτό που κάνουν, αφού έχουν την οικονομική άνεση να κλαίνε για την μίζερη και χωρίς ουσία καθημερινότητα τους, χωρίς καν να σκεφτούν το τι θα κάνουν στο μέλλον τους - φυσικά το μέλλον το κανονίζει εκείνος με την γραβάτα - ο μπαμπάς. Έχουν τόσο ελεύθερο χρόνο που τον σπαταλούν σε στιγμές "ελεύθερης έκφρασης" μπροστά σε μια κάμερα και απαγγέλοντας ένα υποκριτικό μήνυμα μίσους/αυτοκτονίας με ένα καταθλιπτικό βλέμμα στα μάτια τους. ΟΚ, αφού γουστάρετε να βρίσκεστε μέσα στο ψέμα και την δειλία για το το πρόκειται να ακολουθήσει σε αυτό το μικρό πραματάκι που σας έκαναν δώρο - την ίδια σας την ζωή... "μαγκιά σας".. Εσείς οι άλλοι όμως, εσείς που χρησιμοποιήτε το κεφάλι σας για σκέψη και όχι μόνο για χτενίσματα, ανοίξτε το μυαλό σας και φανταστείτε πως θα ήταν αν πραγματικά η ζωή σας τελείωνε εδώ και τώρα.. χωρίς κανένα μέλλον και φυσικά χωρίς μεταθάνατο ζωή.. σας αρέσει η ιδέα; δεν το νομίζω..

Δικαιολογώ τις μικρές ηλικίες. Είναι λίγοι αυτοί που γνώρισαν αληθινά προβλήματα και ακόμη δεν τα έχουν συνηθίσει.. λογικό μου φαίνεται να τα βλέπουν όλα μάταια.. δεν ξεχνώ και εγώ την εφηβεία μου, δεν ξεχνώ ότι έλεγα πως ο πόλεμος στη Γιουγκοσλαβία ήταν κάτι που εγώ προσωπικά δεν μπορούσα να αλλάξω, και έπεφτα, στην ματαιότητα και στην αντίληψη πως δεν υπάρχει ουσία. Νόμιζα πως όποιος έχει ζήσει πόλεμο έχει τελειώσει και η ζωή του. Όποιος έχει αγγίξει ζεστό, από άλλο σώμα, αίμα, κλαίγοντας και ουρλιάζοντας, νόμιζα πως δεν έχει αύριο. Ήρθε όμως η ημέρα που γνώρισα μια κοπέλα που έζησε εκείνο τον πόλεμο, την έκρυβαν οι γονείς της στα καταφύγια και άκουγε τις βόμβες να σκάνε στην κυριολεξία πάνω από το κεφάλι της.. όταν μου μίλησε όμως ήταν καλά.. το είχε ξεπεράσει και είχε καταλάβει πως η ζωή συνεχίζετε.. ότι και να έχασε σε εκείνο τον πόλεμο θα το θυμάται για πάντα και θα το νοσταλγεί αλλά δεν θα αφήσει καμιά θύμηση παλαιών καταστροφών να εισβάλει με κακό σκοπό στο παρόν και το μέλλον της. Αυτό είναι δύναμη, αντοχή και ηρωισμός.

Μην αφήνεστε ελεύθεροι σε ότι είναι προσιτό και εύκολο, παλέψτε για κάτι καλύτερο.. Η ζωή δεν είναι βγαλμένη από το hollywood, δεν θα κερδίσετε κανένα λαχείο, δεν θα παντρευτείτε καμία πάμπλουτη και πανέμορφη γυναίκα, δεν θα σας φωνάξει κανείς για να σας δώσει ένα γραφείο και τρία χιλιάρικα τον μήνα για μισθό. Την ζωή σας εσείς θα την ορίσετε, εσείς θα οδηγήσετε τον εαυτό σας σε όποια επιτυχία κι αν φανεί στον ορίζοντα, εσείς θα ιδρώσετε για να καταφέρετε όλα τα όνειρα σας.

Αυτό είναι το ομορφότερο στην ζωή, όποιος προσπαθεί με μόχθο να καταφέρει κάτι, το κερδίζει πανηγυρικά, δοκιμάστε το.. μην τα παρατάτε.

Δυστυχώς τα παιδιά στην εποχή μας πρέπει να δουλέψουν από μικρά για να καταφέρουν αυτά που θα τα κάνουν ευτυχισμένα.. Το διάβασμα, τα φροντιστήρια και η απόκρουση όλων των προβαλλόμενων λανθασμένων προτύπων από τους ενήλικες είναι σκληρή δουλειά. Λυπάμαι που είναι έτσι τα πράγματα, αληθινά θα ήθελα τα παιδιά μόνο να παίζουν και να γελούν..

Ελπίζω να μην σας κούρασα. Θα επιστρέψω.

Σχετικά άρθρα:
Emo ιδεολογία - Παιδιά στην εφηβεία
Τι είναι emo;




Σχολίασε το!

Οι επισκέπτες έχουν γράψει 494 σχόλια!!. Σχολίασε το και εσύ!



Σχόλια

Εμφανίζονται τα σχόλια με την σειρά δημοσίευσης τους.

Geomam

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007 00:37

Χτές Τετάρτη είπα να δώ λίγο τηλεόραση μπας έχει καμιά ταινία της προκοπής να περάσει η ώρα. Καθώς κοίταγα τα κανάλια τι δείχνουν, έπεσα στο TVTIGLON του ALPHA. Αυτό που είδα με ΣΟΚΑΡΕ!!! 3 παιδάκια ΕΜΟ!!! Δεν ήξερα πως να αντιδράσω... Να γελάσω; Να ουρλιάξω από αγανάκτηση; Όλα μαζί ίσως; Ο τρόπος που μίλαγαν, που ήταν ντυμένα... Ειδικά το ένα ακόμα δεν έχω καταλάβει αν ήταν κοπέλα ή αγόρι. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ;

rassp

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007 01:18

Geomam, αυτό πρέπει να είναι το κύριο πρόβλημα με τα emo boys.. δεν μπορείς να τα ξεχωρίσεις.. για φαντάσου να ερωτευτεί κανείς κανέναν καμια φορά, τι σοκ θα πάθει μόλις καταλάβει οτι εκείνο το πράμα στην πραγματικότητα δεν είναι γυναίκα, δεν είναι gay, είναι άντρας βαρύς και ασήκωτος (μη χέσω)..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

stathis

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007 16:28

einai to prwto mou sxolio kai pisteyw oti ayto to 8ema einai to prwto pou 8a eprepe na 8ei3w.loipon egw exw mia arnhtiki stash apenanti se aythn tn ideologia oxi epeidh eimai ratsisths tou diaforetikou apla pisteyw oti o ka8e an8rwpos 8a prepei na diaferei me tis pra3eis tou prwta kai meta me ta rouxa tou...to basikotero sth zwh einai na prospa8oume na alla3oume tn katastash pou briskomaste(kai dn ennow mono oikonomikh)me ts pra3eis mas kai oxi na ka8omaste na klaime tn moira mas kai na asxoloumaste me to ili8io malli mas...ayta ta liga...

rassp

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007 17:10

stathis, δεν είναι κακό να ασχολείται κάποιος με την εμφάνιση του, το πρόβλημα δεν εντοπίζετε εκεί αλλά στο πως αντιμετωπίζουν την ζωή. Είναι παράλογο να είναι μόδα το να έχεις προβλήματα.. χρειάζεται να είσαι χαζός για να ασπαστείς μια τέτοια ιδεολογία.. άσε το στυλ, αυτό είναι κάτι που δεν ενοχλεί..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

mr_Spa

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007 01:22

Πεταμένα λόγια rassp... Αυτά τα παιδάκια βγαίνουν τώρα στην τηλεόραση και λένε ότι κάνουν επανάσταση με το να στέλνουν το μαλλί στο θεό. Και επιδή βλ΄΄επω ότι πιάνεται το θέμα μόνο στην Ελλάδα σε πληροφορώ ότι στο εξωτερικό είναι πολύ χειρότερα.

Έχεις ακούσει τελευταία (εδώ και 10 χρόνια βασικά) ότι η Σουηδία έχει το μεγαλύτερο ποσοστό αυτοκτονιών εφήβων παγκοσμίως; Η πλειοψηφία αυτών που τα τινάζουν (συνήθως κόβοντας τις φλέβες τους) είναι emo. Στην Αυστρία ξέρω μία κοπέλα που στο σχολείο όπου πήγαινε σχεδόν όλοι ήταν έτσι! Στην τάξη της συγκεκριμένα μόνο αυτή και η διπλανή της ήταν ας πούμε κανονικές!.. Στα διαλείματα μου έλεγε ότι καθόταν μαζί με μιά παρέα 5 - 10 ατόμων με τους οποίους δεν είχε και πολλά κοινά μόνο και μόνο επιδή ήταν οι μόνοι που δεν ήταν emo (ήταν και κάποιοι άλλοι πορωμένοι με το μπάσκετ που τους βαριόταν)

Δεν είναι τυχαίο που αυτό το λάιφ στάιλ επιρρεάζει κυρίως παιδιά από πλούσιες και συνήθως νεόπλουτες οικογένειες. Με τα λεφτά τους αγοράζουν ότι τους αρέσει. Αλλά γρήγορα το βαριούνται, δεν του δίνουν σημασία, πέρνουν κάτι άλλο, ρούχα κλπ αλλά τζίφος. Δεν είναι αχάριστα αυτά τα παιδιά. ούτε φταίει ότι από 5 χρονών έχουν μάθει να έχουν ότι ζητήσουν. Υποσυνείδητα, κάτι έψαχναν να βρουν μέσα στα δώρα που τους αγόραζαν. Κάτι που δεν έχει τιμή.

Και δεν το βρήκαν...

Vash

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007 01:31

mr_Spa ayto symvainei epeidh h ellhnes einai pio kaloi sto na paristanoyn pws einai kati poy den einai. Oi perisoteroi paristanoyn toys emo den einai. By the way exw thn entypwsh oti h iapwnia exei ta ypshlotera pososta efhvikwn aytoktoniwn.

rassp

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007 03:01

Παιδιά δεν κάνουμε διαγωνισμό στις αυτοκτονίες..

Συμφωνώ απόλυτα με τον mr_Spa.. πράγματι τα emo είναι συνήθως παιδιά με οικονομική άνεση που δεν βρίσκουν νόημα επειδή μπορούν να αποκτήσουν τα πάντα.. ίσως ευθύνονται και οι γονείς.. πρέπει να μάθουν να λένε την καταραμένη λέξη "όχι"..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

tonia

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007 14:45

re paidia ti provlima exete me tous emo den sas ekanan tpt...o kathenas exei to dikaiwma na kanei oti thelei me ti zwi toy, thes na aytoktoniseis?exei kalws egw thelw na zisw..dn exw ksanasteilei msg apla diavazw ta sxolia kai exw aganaktisei me oles aytes tis malakies pou akouw,o kathenas as koitaksei ti douleia toy!egw exw emo styl alla den eimai emo an kai oloi to nomizun apo tin emfanisi,isws na eimai to pio xazxaroumeno atomo pou iparxei,mata apo ena thanato enos latremenou atomou ematha na zw ti zwi mou san na einai i teleytaia mou mera etsi kai afisa tin katathliptiki zwi pou eixa,eutixws eixa kai kalous filous pou me odigisan sto swsto dromo...ayta eixa na pw, simperasma afiste ton kathena na kanei oti thelei me ti zwi tou kai koitakste ti diki sas

Vash

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007 15:16

tonia den paei etsi. O an8rwpos kalws h kakws einai koinoniko plasma. Otan vlepeis ton diplano soy na ypoferei 8eleis na ton boh8hseis. Kai esy h idia paraveneis ayto poy les , afoy symfwna me esesna oi filoi soy poy se voh8hsan 8a eprepe na se eixan afisei hsyxh.

rassp

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007 15:26

tonia, ο Vash καλά λέει, όπως σε βοήθησαν οι φίλοι σου, έτσι πρέπει να ασχοληθείς και να βοηθήσεις και εσύ αυτούς που βλέπεις να αυτοκαταστρέφονται.

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Leo

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007 17:14

o vash kai o rassp exoun apolito dikio!!! an ka8ws ekanes volta evlepes se ena stenaki ena agoraki 14 xronon etimo na kopsi tis fleves tous ti 8a ekanes??? 8a ka8osoun na apolafseis to 8eama??? dn nomizw...

tonia

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 12:51

nai paidia den lew simfwnw an evlepa opws lete ena paidi na kovei tis fleves tou ennoeitai oti tha ton voithousa,apla prospathw na sas pw oti exw varethei na akouw oti oi emo einai m...... oti prepei na aytoktonisoun klp,an kai pistevw oti elaxistoi einai emo,to exoun parei san moda,mexri kai tin psinaki entisan emo!!!opws kai na'xei oi emo pligwnoun ton eayto tous kai den peirazoun kanenan g ayto as stamatisoun kapoioi na lene asxima logia g aytous.den nmz oti mporei kaneis na tous allaksei gnwmi

stathis

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 16:22

tonia egw me aytous pou pane sto syntagma kai plakwnoun emo eimai perissotero neyriasmenos...apla exw to dikaiwma na eimai anti8etws kai na mn symfwnw me tn ideologia tous..kai egw exw mia filh apo to dhmotiko pou sto gymnasio arxise na ts aresoun oi emo kai arxise na ntynete emo style..oxi omws akraia..den mporw na stamatisw na ths milaw omws stamatisame na exoume koina endiaferonta..

tonia

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 16:40

stathi,kai mena mou aresoun ta emo boys,exoun ena styl diaforetiko kai parakseno pou mou kinise to endiaferon,kai pragmati emena me eknevrizoun aytoi pou plakwnoun toys emo epd den tous aresei i emfanisi tous xwris na tous peiraksoun,eleos dld,gia ayto kai esteila ayto to sxolio epd den katalavainw ti exoun oloi enantion twn emo...

stathis

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 16:58

tonia,ayto mou fainetai ligo la8os..pws mporeis na oriseis pios 8a saresei kai pios oxi.mhpws ola ayta einai epifaneiaka???dn 3erw..

tonia

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 18:04

stathi gousta einai ayta.ti ennoeis me to epifaneiaka?

Leo

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 21:14

tonia dn kakologoume kanenan emo. aplos prospa8oume na tous simvoulepsoume. to emo style pistevo kai ego oti ine poli omorfo emeis aplos me afto pou onomazoun ideologia dn simfonoume...

tonia

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 22:00

fisika leo kai egw simfwnw oti den to vriskw swsto paidia mikris ilikias na peftoun se katathlipsi kai na xanoun to wraio tis ilikias ala kai pali den simfwnw me kapoious pou asxolountai ipervolika simperiferontas tous me asximo tropo,me vrisies akoma kai me ksilo etsi epd den tous aresei to stil...o kathenas einai diaforetikos kai kala kanoun na to dextoun...exw kapou adiko?

anisixos

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 22:30

Αφηστε ησυχους τους emo!

http://anisixos.blogspot.com/2007/12/emo.html

tonia

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 22:48

na ipothesw oti eisai emo anisixe?

stathis

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 23:07

epifaneiaka tonia ennow mipws otan goustareis kapoion ton goustareis mono gia ta rouxa kai gia to style pou exei?..kai aytous pou einai diaforetikoi apo ayto to style den asxolise kan???einai poli la8os na leme oti mou aresoun sigoura aytoi me to emo style gt an skeftwmaste etsi pote den 8a broume tn ali8inh agaph..egw elega oti maresoun oi 3an8ies kai eixa dyo kastanes:p...ayto 8elw na pw..:)

tonia

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 23:13

dear stathi,ennoeitai pws i paragmatiki agapi den krivetai mono stin emfanisi,proswpika egw vlepw prwta xaraktira kai meta ola ta alla mazi me tin emfanisi.ti na ton kanw an apo eksw einai xrisafi kai apo mesa,me to simpathio,skata???ayto to teleytaio to eklepsa apo mia fili mou =)apla oson afora tin emfanisi mou aresoun kai ta rouxa kai ta mallia twn emo kai genika to stil

stathis

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 23:17

dear tonia,kai poli kala kaneis kai koitas prwta xarakthra..koita kai egw proswpika kai ta kokkkina allstarakia mou foraw kai makri malli exw,apla fovamai oti poloi giati 3erw kiolas tetoia atoma ginonta "emo" annow fake pozeria mono kai mono gia na broun koritsi..

tonia

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 23:28

dear stathi,diafwnw ligo me ayto pou les,den exw ksana akousei kati tetoio k pros theou eipame to emo styl einai poli wraio alla ayto den simainei oti den iparxoun alla agoria.kai egw i idia pou eipa prin oti mou aresoun poli ta emo boys ofeilw na paradextw oti "pianw" ton eayto mou na mou aresoun kai ta fisiologika agoria...=)den evriska alli leksi g to "fisiologika" =p

rassp

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 23:37

dear stathi και dear tonia, ρε παιδιά.. το στυλ πολλές φορές είναι ο ίδιος ο χαρακτήρας του ανθρώπου.. Αντιπροσωπεύει τις δικές του προτιμήσεις και φυσικά από τις προτιμήσεις και τις επιλογές μας διαμορφώνετε ο χαρακτήρας μας..

stathi, Και εμένα μου αρέσουν οι ξανθιές αλλά έχω πάει μόνο με μια, αυτό δεν λέει κάτι.. η σεξουαλική έλξη είναι τελείως διαφορετική.. Όταν γνωρίσεις έναν άνθρωπο να αγαπήσεις, μπορεί να είναι ότι να ναι, να αλλάξει 40 φορές όσο θα είστε μαζί αλλά να έχει βασικά χαρακτηριστικά όπως κατανόηση, υπομονή και ειλικρίνεια..

tonia, δεν είναι καθόλου κακό να σου αρέσει ένα emo λόγο του στυλ του, είναι όμως πολύ κακό να θεωρήσεις και ότι άλλο κάνει σωστό, επειδή σου αρέσει μια πτυχή του εαυτού του..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

stathis

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 23:38

dear tonia,:p..apla egw exw dei tetoia atoma.makari na einai mono aytoi pou exw dei kai milisei giati aliws xa8ikame..apla ayta ta paidia pote den 8a broun ayto pou psaxnoun giati apla den einai o eaytos tous."se opoion aresoume gia tous allous den 8a boresoume" an kai den akouw palia ellinika, eimai pros to rock einai wraio slogan..8)

tonia

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2007 23:50

nai agapite stathi(na allaksoume kai ligo =p) pragmati einai kalo slogkan kai to xrisimopoiw teleytaia,kata ti gnwmi mou pragmatikoi emo stin ellada den iparxoun,isws 2-3,stin athina pantws exoume gemisei me emo,stin patra,opou spoudazw,exw dei mono 2 paidia me to sigkekrimeno stil.to simantikotero omws opws eipes einai na'sai o eaytos sou...agapite rassp ennoeitai oti an agapisw enan emo tha einai g ayto pou einai,kai pou ksereis,mporei konta mou na vrei tin agapi kai na min tou fainetai toso asximi i zwi...me ayto to paradeigma ennow oti isxiei g olous,min me perasete kai g kamia pswnara =p

rassp

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007 00:02

tonia μου, αν ήσουν ψωνάρα δεν θα συζητούσες μαζί μας εδώ, δεν θα έκανες σοβαρή κουβέντα.. όσο για την ελπίδα σου να βρει αυτός που θέλεις την αγάπη σε εσένα και να δει την ομορφιά της ζωής μέσα από τα δικά σου μάτια.. σου το εύχομαι με όλη μου την καρδιά (Χριστούγεννα είναι, όλο ευχές κάνω!)

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

tonia

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007 00:12

heheeee...=) eyxaristw poli rassp,episis kai oti epithimeis na ginei pragmatikotita...oute karta xristougennwn na egrafa =p xwris asteia omws ipothetw tha vrethei kamia stigmi,den viazomaste,opoios viazetai skontaftei

rassp

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007 00:45

Θα βρεθεί κάποια στιγμή για πιο πράγμα;

Πάντως η κάρτα ήταν καλή ιδέα!

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

tonia

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007 00:59

gia tin elpida pou egrapses pio panw...=) btw pote den tolmisa na grapsw to sxolio mou kapou,alla tlk den einai asximo,mathaineis nea pragmata,lineis apories mesw sizitisewn kai les kai tin apopsi sou.

tonia

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007 01:21

dear rassp,ti mou thimisei ayti i xristugenniatiki karta pou evales tha skasw na to vrw...=p anw tha se kalinixtisw twra,kalinixta!

rassp

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007 01:29

Μη σκας! Είναι ένα μαγαζάκι στη Δράμα.. Εκτός αν εννοείς το σκουφί.. ναι, καρφώθηκα! είμαι ο Άι Βασίλης.. Δώρα φέτος δεν έχει όμως, τα έπαιξα όλα στα χαρτιά!!

Καληνύχτα!!

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

sofi@

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007 23:09

ego latevo ts emo dn ts vrisko ute kakus ute <piragmenus> ego ime akoma stn arxi sto n gino emo exo tn emfanisi k palevo akoma t synes8imatiko.tespa varieme toso poli pu 8elo n klapso(plakitsa).....exo k ego provlimata stn ikogenia m o mpampas k i mama sinexia tsakononte gia m******s k m tn dini toso poli p m erxete n figo apo t spiti dn ts antexo...

tonia

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007 23:29

sofia den iparxei KAMIA oikogeneia pou na min exoun tsakwthei oi goneis...egw na deis ti exw perasei apo kavgades gonewn,palaiotera euxomoun na xwrisoun gia na stamatisoun...skepsou alla paidia egkateleimena i me pethamenous goneis,tha euxontan na eixan oikogeneia estw kai an tsakwnontan,agapi xwris kavgades den iparxei. mou fsinetai ligo lathos na prospatheis na gineis emo,stin emfanisi den lew dikaiwma sou,einai wraio to sigkekrimeno stil,oso gia to sinaisthimatiko pou les min prospatheis na gineis kato pou den eisai, apla na eisai o eaytos sou ki oxi kati pseytiko,oi alloi na agapoun esena oxi tin maska pou krivei ton pragmatiko sou eayto...emena ayti einai i apopsi mou an thes tin akous,min spatalas to wraio tis ilikias sou,epd fantazomai oti eisai mikri,vges me filous,gelase kai diaskedase gt meta den tha mporeis na giriseis ton xrono pisw na diorthwseis ta lathi sou...

stathis

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007 00:36

shmera piga mall kai apogoiteutika...me to pou piga na anebw ta skalia sto sta8mo gia na mpw sto mall kati zwa spoxnane les kai an perimenan dyo lepta 8a pe8aine h mana tous kai mia aglida mhtera eipe sto mikro paidi ts pou htan kai ayto ligo anisixo k ntrapika pou eimai ellinas..eipe "try to be different"!!!meta proxwrisa kai eida sthn porta tou mall 20 malakes na perimenoun na doun emo gia na plakwsoune kai na kratane maxairia kai na lene 8a sas kopsoume tis fratzes...3erete oti den eimai yper twn emo alla re pousth me pio dikaiwma pas esy malaka gyfte kai kobeis fratzes h baras paidia sto akyro???ntrapika gia tn koinwnia pou zw...

queen of the damned

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007 04:36

re paidi an einai dinaton...afta dn einai emo ama eixan plk provlimata k eixan apelpistei k apla evazan mallia s muri kai mavra to dexomai alla pws gnt na xeis kata8lipsi kai na baineis topman kai na tsirizc -aaaaaaaa koita koita swlinas rige m paei m paei?????

e afto einai pozeria!gt dn uparxei kanonika plplpl spania real emo....kai oi kajjures,,,,borei na mn eimai yper twn emo [me tn kamia] alla oxi kai na trwne xilo .... afto dixnei koblex....

ase pu dn xerun na krinun!!!!vazc molivi?eic emo!exc mavro padeloni?eic emo!fuskonc t malia s?eic emo!xarazese?eic emo!ok o allos borei na xe dika t prob. ti s niazei?prepei OPWSDIPOTE na t koliseis mia staba?an8rwpos einai!oxi ''kukla''kai oso g ta problimata uparxun oi filoi pada ekei kai oxi ta''fri3ndZzz''.....elpizw na uremisun ta kumata,,,,,kai olo afto na stamatisei. Elena 15 Vrilissia.

tonia

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007 10:42

paidia ki egw piga mall prosfata alla den itan i katastasi pou ipe o stathis...itan men gemato emo alla den eixe knn pou pigaine na tous plakwsei...ayti i katastasi einai aparadexti,kai na skefteis oti se liga xronia tha exei perasei ayti i moda kai tha exei erthei mia alli, elpizw oxi stin idia katastasi me ayti.dld eleos to exoume paraxesei ligo nmz,sry kai g tin ekfrasi

queen of the damned

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007 19:34

fwnw re tonia..elpizw na ''kopasun'' ta oragmata dn palevete i katastasi :\ pf

Mastouromeni politeia

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007 22:08

min kathgorhte ts emo! emena kai m aresei t style ts k t korakistiko sideromeno mali k t vans k t allstaraki k t kolito tzinaki m t mavra mployzakia m ts nekrokefales k t mavra gantia! afta forane aafta ts aresoyn k afta goystaroyne telospanton! kai an dn ss aresei apla peite tn gnvmi ss kai mn ts kathgorhte adika! gt kapia fora mporei mia st ekatomirio n vrethite k esis stn thesi ts! pos tha ss fenotan n ss antimetopizan etsi???

Leo

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007 08:50

sofi@ plaka mas kaneis twra e?? ok dn lew gia tin emfanisi kai emena m aresei to styl, alla les re c ''palevw to sines8imatiko'' dld ftasame sto simeio na prospa8oume na ginoume kata8liptikoi, na prospa8oume na apogoiteftoume aptin zwi kai na prospa8oume misoume ton eafto mas??? dld ola afta ine stn moda me liga logia afto les e??? skepsou logika kai kane oti sou goustarei, min akoulou8as ton opiodipote san provato gt ta provata kataligoun stin sfagi...

stathis kai mono me afto pou egrapses sto sxolio sou ntrapika ki egw... an to akouga egw afto stin 8esi sou dn kserw ti 8a ekana... malon sta podia 8a to evaza :P.

Mastouromeni politeia kai emena m aresei to styl(to mavro kiriarxei stin karntarompa m) kai an prosexeis ola ta sxolia se kanena dn to katigoroume

Maria

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007 21:56

Symfwnw me osa grafontai sto sxetiko arthro..Oloi perasame ta dyskola xronia ths efhveias(egw ayth th stigmh eimai 18,ara oi anamnhseis ths efhveias einai akomh nwpes)alla den ftasame se shmeio na pairnoume olo kai pio poly thn kathfora...Ayto pou den prepei na prowthoume einai h adraneia kai h moirolatreia!Prepei ws efhvoi na xaraksoume to mellon giati emeis eimaste oi synexistes ths zwhs kai istorias.Den dexomai oi epomenes genies na kathontai me stayrwmena ta xeria!Kai afou einai toso epanastates aytoi oi emo opws yposthrizoun as kanoun aythn thn anamenomenh kai polypothith epanastash giati egw proswpika kai tosa alla paidia den thewroume oti apexoun kai toso apo tous trendythes(oi opoioi einai trelh apodeixh ths mataiothtas, tou proswrinou kai ths akrisias pou synodeyoun thn ennoia ths modas)Ayta eixa na pw kai pragmatika poly lypamai pou ta pragmata exoun tetoia exelixh....I monh emo apopsh pou tha borousa na exw einai i exhs:Paidiaaaa!Pane oi epoxes twn rockadwn,metalladwn kai twn pragmatikwn epanastatwn...oxi oti den yparxoun tetoia atoma pia, aplws i koinwnia exei strepsei to vlemma ths se pio "eykola" kai "etoima" pragmata..

Leo

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2007 09:28

maria dikio exeis ala an dw estw kai enan emo na epanastatei malon pares8iseis 8a exw :P

sfgth

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2007 17:52

den mou aresoun oi emo!

rassp

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2007 18:14

Καλησπέρα παιδιά!

Maria, όμορφα τα λες, τι πρέπει να κάνουμε όμως για να αλλάξουμε την τωρινή κατάσταση; Πως θα μπορούσαμε να δώσουμε, σε αυτά τα παιδιά, να καταλάβουν πόσο σημαντική στη συνέχεια της κοινωνίας είναι η συμπεριφορά τους και οι απόψεις τους; Πως θα τους ευαισθητοποιήσουμε;

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

:s

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2007 20:35

emo ine kati sxedon aprosdioricto...yparxn tooooocec enoiec k plevrec aft 8ematoc ...pictevw pwc t pragmata exn blexti paaara pl k ade knc n t 3eblexi.....:s dyckolo.....dystixwc t mme k i tileoraci exn xiroterepsi tn katactaci....:/ krima...

_HELL-o_

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2007 17:42

Emo-emo, kata8liptikoi-kata8liptikoi, tou 8anata-tou 8anata A L L A to pistolaki re paidi mou i8ela na 3era poios tous to dinei na isiwsoune ti frantza? O E O ? ? ? P O I O S ? ? ? O XAROS???????????? KI AYTI I AKATANIKITI EPI8IMIA GIA TON TAFO GIATI DEN TIN PRAGMATOPOIEI KANEIS TOUS??????? YPOKRITES!!!! ALLA STI META 8ANATW ZWI DEN 8A TOUS AKOLOU8HSEI O MPAMPAKAS ME TIN PORTOFOLA NAAAAAAAA! APO EDW MEXRI TOU...... DIAOLOU TA LIMERIA!!!!!!!!!!! (POU LEEI O LOGOS, TIXAIA MOU IR8E!!!!!) K R I M A

tonia

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2007 00:05

_HELL-o nmz ta parales twra...me to na tous katigoreis den petixaineis tpt

ανωνιμοσ emo

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2007 11:45

ayta ta frikia wpos mas apokalite mporei na einai gay,mporei na xarakonontai k na prokaloyn alla toylaxiston einai poly pio dymokratikoi apo esas, dn xwrizoyme toys an8rwpoys se kathgories kai prothmoume na zoyme me ta 8elw ths kardias mas k oxi me ta prepei ton allon......!!!

ΝΤΙΝΑ

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2007 11:59

Oι emo ειναι μια κατηγορια ανθρωπων. μονοι τους εχουν δημιουργεισει αυτη την κατηγορια! πως λοιπον εσυ ζητας (ανωνυμε emo)να μην τους κατατασουμε σε κατηγοριες????? και πως μπορουμε να μην τους κατηγορουμε, οταν πεφτουν σε καταθληψη, χαρακωνονται και αυτοκτονουν χωρις λογο?? λενε πως εχουν προβληματα... αλλα τι ειδους προβληματα μπορει να εχει ενα παιδι 15 χρονων , ενω φοραει το παντελωνι των 150ευρω? και δεν φτανει αυτο, παρασειρουν και τους αλλους στην αυτοκαταστροφη!.....

Leo

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2007 14:53

anonime emo diavase prwta ta sxolia pou iparxoun idi prin valeis to diko sou. an to ekanes afto 8a evlepes oti kanenas apo aftous p simetexoun stin sizitisi dn sas exei pei frikia i sas exei katigorisei gia t an iste gay. twra gia to xarakwma kala kanoun kai sas katigoroun. episis i idia i zwi exei xwrisei tous an8rwpous se katigories. eseis afou iste dimokratikoi opws lete 8a 8ewrousate stin idia katigoria ton eafto sas me enan dolofono i me enan viasti?? twra an 8ewreis 8elw tis kardias to na goustarw na pe8anw, na klaiw, na xarakanomw ktl skepsou ligo mipws afta pou les ine estw kai ligo la8os...

_sLeEpY HeLeN_

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007 01:14

Ενσταση παρακαλω!παιδια εχουμε χασει τον μπουσουλα με εσας!τι εχω ακουσει απο emo τωρα τελευταια,για γελια η...για κλαματα?Δεν θελω να γραψω πολλα νομιζω οτι καποια απο τα παραπανω σχολια αξιζαν συνχαρητηρια με αντιπροσωπευαν απολυτα.Μονο να διευκρινισω κτ ετσι μια λεπτομερεια για το καλο του χρονου που ερχεται.ΟΚ να εισαι διαφορετικος,ΟΚ να θελεις να ντυθεις total black(περι ορεξεως...),ΟΚ(!) να χαρακωνεσαι και να κανεις στο σωμα σου οτι θελεις δικο σου ειναι καυ'το(δε σοβαρολογω εννοειται!!!)δημοκρατια εχουμε αλλωστε.Μην κανεις τα μαθηματα σου,αδιαφορησε για τους γονεις σου, παρατα αδελφια και και ξεγραψε παιδικους φιλους(αν δεν ειναι ΚΑΙ αυτοι emo),αφοσιωσου στα καλλιτεχνικα νυχια σου,στην ατελειωτη μουσικη,στο ημερολογιο παραπονων.αγορασε all star,αρχισε το καπνισμα.Αλλα προς θεου......μην προσπαθησεις να πεισεις κανενα αλλον για την ΝΕΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ιδεολογια που μολις υιοθετησες....λετε πως εχετε προβληματα...και θελετε να κανετε και τουσ αλλους να αποκτησουν???Μην εξιστορειται τα κατορθωματα σας υπερηφανοι σε αλλους,το μονο που κανετε ειναι να παρασερνετε ΚΙ ΑΛΛΑ μικρα παιδια στον φαυλο κυκλο που σασ ενωνει.Η θα προσαρμοσετε την συμπεριφορα σας στον εξω κοσμο η καλυτερα κλειδαμπαρωθειτε να μην επειρεαζετε αλλους αφελεις-αργοσχολους-λεφταδες που θελουν να ακολουθησουν τη 'νεα μοδα'.(οπως !ημαρτον! εχω ακουσει)αν μη τι αλλο δεν φταινε σε τιποτα.καληνυχτα παιδια,ευτυχισμενο (και με λιγοτερη βλακεια) το νεο ετος-οταν ερθει με το καλο.γεια χαρα

eliza...

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007 16:57

προσωπικα,δεν ειμαι υπερ ουτε των emo,ουτε των trendy ουτε κανενος...

απλα θελω να πω οτι μ'αρεσουν τρελα τα μαλλια των emo κοριτσιων...οχι τοσο η φρατζα,οσο αυτο το ξασμενο στυλακι...

και το μαυρο ματι ειναι τελειο!!εχω υιοθετησει αυτα τα στοιχεια χωρις ομως να θελω να γινω μια απο αυτους...εχω δικη μου προσωπικοτητα που δεν χρειαζεται<σπρωξιμο>απο κανεναν...ξερω οτι ειμαι μοναδικη και δεν περιμενω κανεναν και τιποτα να μου το αποδειξει...

αν οι αλλοι περιμενουν να γινω διαφορετικη,γινοντας σαν αυτους κανουν τρομερο λαθος...

ειμαι ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!!

αυτα...γεια...

Leo

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2007 10:19

eliza kala kaneis!!! o ka8enas mporei na exei opio styl tou aresei xwris na prepei na aniki se kapia omada

eliza...

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2007 20:07

μα ετσι ειναι και ετσι πρεπει να ειναι...ο καθενας ειναι ξεχωριστος...και τωρα τα emo ειναι στη μοδα μονο και μονο επειδη τους εβγαλαν τα καναλια...

μα ειναι εξωφρενικο να γινεσαι emo μονο και μονο για να διαφερεις...γιατι απλα γινεσαι ενα με την μαζα πια...

αλλο να το κανεις βεβαια γιατι πραγματικα το πιστευεις.τοτε παω πασο...αλλα ποσοι το πιστευουν πραγματικα??

δεν μενω αθηνα για να ξερω την κατασταση απο πρωτο χερι αλλα καταλαβαινω...

Leo

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2007 18:30

wp twra 8a diafonisw. merikoi emo pistevoun oti ta provlimata prepei na ta antimetwpizoun klegontas ki etsi kanoun. dld se ka8e provlima tis zwis 8a prepei na rixnoun katw to kefali?

_sLeEpY HeLeN_

Τετάρτη 02 Ιανουαρίου 2008 00:19

Ακουστε κι αυτο!-Πως λεγεται ενας emo που δεν ειναι πια(emo);-EiMOun!Καλλληνννυχτα :)

Leo

Τετάρτη 02 Ιανουαρίου 2008 10:20

lol... mas xriazotan to anekdotaki :)

tonia

Τετάρτη 02 Ιανουαρίου 2008 13:33

paidia mexri k anekdota vgikan g tus emo...hehe akusa arketa ws twra...

Rena

Πέμπτη 03 Ιανουαρίου 2008 04:21

Πολύ ωραία.

Αν και αναρωτιέμαι αν άλλαξε τίποτα με αυτό το θέμα.

Παιδιά νομίζω ότι αναμασάτε τα ίδια λόγια. Κανείς δεν σας κράζει γιατί είστε gay!

Αλλά όταν βλέπουμε αγοράκια να φιλιούνται στις γωνίες βγάζοντας φωτογραφίες τις φράτζες τους και μετά λένε πως δεν είναι gay τι να πούμε και εμείς?

Αν οι emo είναι bisexual και εσείς δεν είστε ενώ έχετε το styl τότε είστε οι αντιγραφείς όπως και σας αποκαλούν οι γνήσιοι emo.

Οπότε κοιτάχτε να τα βρείε εσείς με την διχασμένη προσωπικότητα και αφήστε τα κλάματα. Αν τελικά θέλετε να φουντάρετε αφήστε το ακριβό κινητό και όλα τα συμπράγαλα σε παιδάκια στα χωριά sos που δεν τρώνε για βράδυ και που δεν έγιναν emo. Εγώ γαμώτο, ξεκίνησα να σας υποστηρίζω, γιατί λέγατε πως σας κριτικάρουν για την εμφανησή σας!

Η μοναδική μου φίλη έχει γεννηθεί με ένα πρόβλημα υγείας και το μισό της κορμί είναι κόκκινο. Αυτή η κοπέλα έχει βουρκώσει στην αγκαλιά μου άπειρες φορές, γιατί στο δημοτικό την φώναζαν <τέρας>, της πέταγαν πέτρες κτλ.

Αυτή ποτέ δεν θα γίνει αποδεκτή σε καμοία κοινωνία εκτός από την δικιά μου που έχω δημιουρήσει για εμάς τις δύο. Είναι ο ήλιος και η Χαρά αυτοπροσώπος. Είναι γλυκιά με χιούμορ και απίστευτα αισιόδοξη.

Έχει σοβαρά προβλήματα και αντί να είναι emo πάει κάθε Κυριακή στην εκκλησία και αφήνει παιχνίδια ρούχα και άλλα. Είναι μια μέτρια μαθήτρια και μου έμαθε ποδήλατο!

Αντι λοιπόν να είστε τόσο ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΟΙ KAI MIZEROI κοιτάχτε να αγκαλιάσετε τον κόσμο και όχι το πορτοφόλι του μπαμπά!

Πολυ ευχαρίστως να δεχτώ τα ανώνιμα μπινελίκια σας, σεβαστό. Μάλλον ΜΟΝΟ για αυτό είστε ικανοί. Αν όχι με χαρά περιμένω νε βρεθεί κάποιος/α να μου απαντήσει!

giwrgos

Πέμπτη 03 Ιανουαρίου 2008 18:21

1on.emo eison apomimisi gotha.2on.emo karatrendy toy kerata sto pio skoyro.3on.leftades pou malakizontai.4on kai teleytaiwn,oloi exoume synaisthimata den afisame fratza.

alexcore

Παρασκευή 04 Ιανουαρίου 2008 22:17

Δεν ξέρω τι να γράψω πια για τους emo.Μιά χαρά είναι πάντως

και δεν μ ενοχλούνε.Πείτε τους ροκάδες της εποχής μας τέλος

παντων.Δεν θα γινω μάλλον ποτέ emo αλλά το στυλάκι τους μου

κάνει στο μάτι, δεν με χαλάει.Δεν είναι και το the best μου,

όμως εντάξ μωρέ!!!

_sLeEpY HeLeN_

Σάββατο 05 Ιανουαρίου 2008 16:53

Ε οχι και ''σημερινοι ροκαδες''!(οι περισσοτεροι δεν εχουν ιδεα απο real rock)Εγω πιστευω οτι ειναι ο σημερινος τροπος να ξεκαθαρισουμε τους REAL EMO απο τους ΨΕΥΤΟ-λεφταδες-καταθλιπτικομουρατοι-υπ'ερανω[..] ολων των στιλ-ΕΜΟ.Οι πρωτοι σιγουρα εχουν τραυματικες εμπειριες χωρις να θελουν να επιδεικνυονται και να γινονται το επικεντρο της προσοχης ενω οι δευτεροι σιγουρα εχουν ενα μαγαααλο καταθετικο λογαριασμο στην μπαντα που καθε τοσο ανοιγουν.Κριμα για αυτους που πραγματικα υποστηριζουν αυτο που πιστευουν.Κριμα για τους REAL I mean...ΥΣ.tonia γραψε κανα καλο joke for EMOs,we really need them.At list let them cause a little laugh beyond serious social problems :)))

tonia

Σάββατο 05 Ιανουαρίου 2008 22:30

paidia vasika mou eipan kapoia anekdota g tus emo alla protimw na min pw kapoio epd tha einai san na tus koroidevw k den thelw.sorry _sleepy helen_

maria 15!!!!!!!!!

Κυριακή 06 Ιανουαρίου 2008 11:06

paidia 3ekoliste epitelous me ta emo..as kanoun oti goustarounden sas afora ti kanei o ka8enas sthn zwh tou..n koitate ta dika sa k emas afhste mas hsuxous!!!!!

_sLeEpY HeLeN_

Κυριακή 06 Ιανουαρίου 2008 19:30

Doesn't matter tonia."Don't worry,be happy..."(κατι ξερανε οι κατσιμιχαιοι που το τραγουδουσανε,δεν νομιζεις;;)Σιγα μην τα βαψουμε και μαυρα.Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑΑΑΑΑΑ.... :) Αδικο εχουν τοσα εκατομμυρια που του δινουν και καταλαβαινει;Πραγματικα μετα απο οσα εχουν γραφτει σ'αυτο το blog ειναι δυσκολο να παραμεινει καποιος ΕΜΟ.Αν παραμεινει,η το τραυμα ειναι πολυ βαθυ η υπαρχει "γενικο προβλημα στον κεντρικο λεβητα" η πολυ απλα... δεν γνωριζει (ουτε) αναγνωση!!! Σ'οποια κατηγορια κι αν βρισκεσαι αγαπητη maria15!!!!!!!! σε λυπαμαι...Γιατι περα απο το δαχτυλο σου δεν βλεπεις το απεραντο δασος που ξετιλυγεται μπροστα σου... Ειλικρινα λυπαμαι :-(

_sLeEpY HeLeN_

Κυριακή 06 Ιανουαρίου 2008 19:30

Doesn't matter tonia."Don't worry,be happy..."(κατι ξερανε οι κατσιμιχαιοι που το τραγουδουσανε,δεν νομιζεις;;)Σιγα μην τα βαψουμε και μαυρα.Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑΑΑΑΑΑ.... :) Αδικο εχουν τοσα εκατομμυρια που του δινουν και καταλαβαινει;Πραγματικα μετα απο οσα εχουν γραφτει σ'αυτο το blog ειναι δυσκολο να παραμεινει καποιος ΕΜΟ.Αν παραμεινει,η το τραυμα ειναι πολυ βαθυ η υπαρχει "γενικο προβλημα στον κεντρικο λεβητα" η πολυ απλα... δεν γνωριζει (ουτε) αναγνωση!!! Σ'οποια κατηγορια κι αν βρισκεσαι αγαπητη maria15!!!!!!!! σε λυπαμαι...Γιατι περα απο το δαχτυλο σου δεν βλεπεις το απεραντο δασος που ξετιλυγεται μπροστα σου... Ειλικρινα λυπαμαι :-(

UNkNoWn_15

Δευτέρα 07 Ιανουαρίου 2008 03:20

Γιατί πρέπει να κακατάσουμε τα άτομα σε διάφορες κοινωνικές ομάδες(κατώτεροι και ανώτεροι)???Για παράδειγμα τους ΕΜΟ και τους TRENDY???Γιατί δεν κοιτάμε τον εαυτό μας και ασχολούμαστε συνέχεια με το τι κάνει ο ένας και άλλος???Ας αφήσουμε λοιπόν όλους τους ανθπώπους να εκφράσουν τον εαυτό τους και τα θέλω τους.Μην ξεχνάμε οτι δεν μπορούμε όλοι να είμαστε ίδιοι,και πάνω απ'όλα να έχουμε προσωπική άποψη.

Leo

Δευτέρα 07 Ιανουαρίου 2008 09:11

dn ginetai afto pou les. o an8rwpos 8es dn 8es panta kitaei kai tous alous ektos apton eaftouli tou

eliza...

Δευτέρα 07 Ιανουαρίου 2008 13:34

well,καθομαστε και ασχολουμαστε<με ενα προβλημα της σημερινης κοινωνιας>...ωραια...και που ακριβως καταληξαμε??παιδια δεν ειπε κανενας οτι δεν κανουν καλα...εγω δενε χω προβλημα με την εμφανιση τους και ουτε με την εμμμ,ιδεολογια τους...αλλα δεν μ'αρεσει να προκαλουν...για ποιο λογονα θελουν να βγουν στο προσκηνιο??για να περπατας στο δρομο και να σε δειχουν:α,κοιτα,αυτος ειναι emo??

τι ακριβως κερδιζετε με αyto??

well,we have to face this problem...

_sLeEpY HeLeN_

Τρίτη 08 Ιανουαρίου 2008 00:04

Απο οσο ξερω , αγαπητη μου eliza... , το..."emo" υπηρχε στην Ελλαδα πολυυυ πριν το Σεπτεμβριο οπου (παραδεξου το) τοτε ηταν οταν κι εσυ η ιδια πρωτακουσες η...πρωτοειδες στα σκαλια της διπλανης πολυκατοικιας η... ΕΙΔΕΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΜΕΓΑΛΟΚΑΝΑΛΙΩΝ "τα πρωτα φαινομενα εφηβικης επαναστασης με συμπτωματα τασεις αυτοκτονιων";To get my point , αυτο το ειδος στυλ παλιοτερα ειχε πολυ-ΠΟΛΥ λιγοτερους οπαδους.Και δεν τους γνωριζαμε γιατι δεν θελανε να τους γνωριζουμε , δεν τους ξεραμε γιατι δεν θελανε να τους ξερουμε.Θελησανε να ζουνε στην αφανεια γιατι πολυ απλα οταν ενας ανθρωπος στην καλυτερη φαση της ζωης του διαλεγει τον μονοδρομο του θανατου με τασεις αυτοκτονιας δεν στεκει ΚΑΘΟΛΟΥ στα καλα του , συνεπως ειναι μανιοκαταθλιπτικος , συνεπως... χρειαζεται ιατρικη περιθαλψη.ΣΥΝΕΠΩΣ πως στο διαολο μπορει να κανει στεκι του την Ερμου και φυλακα αγγελο του την GAP;Σε μια ζωη που ο ιδιος αρνειται να την χρωματισει , πως να βαλει φουξια ανταυγια;(ουτε φυσιολογικος δεν θα το εκανε αυτο)ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΔΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΔΗ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΥΛΟ;;;Βαρεθηκα...βαρεθηκα να γραφω συνεχεια για μια η λ ι θ ι α ιδεολογια για 3-4 κοιμισμενα που ειτε διαβαζουν αυτη τη σελιδα ειτε δεν τη διαβαζουν το ιδιο και το αυτο...τις ιδιες μ*λ*κ**ς θα πανε να κανουν παλι στους ιδιους τους τους εαυτους(και σε αλλους-μην ξεχναμε αλληλοφασωματα ιδιου φιλου) I'm sick of all the same old shit...(Green Day)

eliza...

Τρίτη 08 Ιανουαρίου 2008 14:27

κατ'αρχην,επεσες στην περιπτωση μιας και μενω μονιμα στην Ελλαδα μολις 3χρονια...μεχρι τα 14 μου ζουσα στην Αμερικη σαν απογονος μεταναστων...λοιπον,το μονο που εχω να πω οτι οι emo εκει δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με τους emo στην Ελλαδα...εχουν παρεξηγησει τα πραγματα εδω περα...μονο αυτο εχω να πω...

κι εγω εχω αντιμετωπισει πολυ ασχημες καταστασεις οπως ο χαμος του καλυτερου μου φιλου και του θειου μου...αλλα δεν εγινα καταθλιπτικη...γιατι ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ να ζω σε εναν κοσμο που νιωθω οτι δεν μπορω να επανορθωσω...τι κερδιζω με το να καθομαι να κλαιγομαι??δεν κερδιζω απολυτως τιποτα...εχω απεραντη δυναμη και μπορω να κανω τη ζωη μου γεματη ευτυχισμενες στιγμες...

οσο για τις ερωτικες προτιμησεις των emo δεν θελω να επεκταθω...μονο να ξερουν γιατι το κανουν και πως δηλωνονται...

αυτα προς το παρον απο μενα...

ΜΑΡΙΑΖΖΖΖ EMOGIRL

Τρίτη 08 Ιανουαρίου 2008 16:45

TO THEMA EXEI KATANTISEI AIDIA!!!PIA KANEIS SE AYTON TON KOSO DEN MPOREI NA KATALAVEI TI NIOTHEI O ALLOS KAI ETSI KANEIS DEN MPOREI NA KATALAVEI POS NIOTHEI ENAS EMO KAI GIATI EINAI STENAXORIMENOS!!!MPOREI NA EXEI KA TA PROSOPIKA TOY PROVLIMATA KAI NA MIN TO KANEI MONO GIA MAGIA!!!!APLA EINAIENAS TROPOS NA EKFRAZETAI!!!MIA XARA EIMASTE!!!EGO DEN EIMAI KAI POLI KATATHLIPTIKI ALLA EXO KAI TA PROVLIMATA MOY!!!!!!GIATI NA ME KRINOYN GI AYTO??KAI AS TA AFISOYME OLA AYTA!!!!AFOY OI GoNEIS TON 3MO toys afinoyn na einai etsi giati na toys krinoyn oi alloi opoy den einai stin oikogeneia toys kai den xeroyn tipota gi aytoys??stamatiste tis koroidies pia kai asxoleithite me ton eayto sas

P@Pi

Τρίτη 08 Ιανουαρίου 2008 21:03

PAIDIA DEN THA TRELA8OYME KAI TELEIOS EGW ENA LEW EMO STHN ELLADA DEN BRISKEIS!STHN ELLADA BRISKEIS KATI PAIDAKIA POY MOY PHGAINAN STIS SYNAYLIES PRIN APO 1 H 2 XRONIA ME TA ROZ KAI TA FOYXIA MPLOYZAKIA KAI TWRA APO THN 1 MERA STHN ALLH MOY EMFANIZWNTAI MES TA MAYRA KAI ME ENNA MALLI POY DEN TOYS AFHNEI NA PERNANE KATW APO PORTES GIATI 8A NTESI KAI 8A TOYS XALASEI EGW AYTOYS TOYS ONOMAZW SKATOTRENTOI TOY KERATA!!!!!P@Pi APO KERKYRA {15}

m@rw88

Τετάρτη 09 Ιανουαρίου 2008 14:58

8elw apla na pw pws proswpika mou aresei to stil twn emo mono exwterika oxi psixika mou aresoun ta fiogakia kai foraw me mania all star, mou aresei i skakiera kai i nekorkefales, mou aresoun t smoky eyes kai exw kourepsei ta mallia mou fratza apo tin ekti dmotikou poli kairo prin ma8oume ti einai emo,exw auto to stil edw kai 3 xronia kai ta paidia sto sxoleio mou twra 8imi8ikan na me bgaloun emo,kantadaei eleos, dn ipostirizw tin psixologia twn emo gt to 8ewrw la8os na misoun mia zwi pou autoi oi idioi epelexan twra ama tous aresei aplws to exwteriko stil ok gt kai mena mou aresei kai to akolou8w alla nomizw oti einai paralogo na sikwnontai mia mera kai na lene pou einai to xirafi 8elw na pe8anw!!

3mO giRlLl-17

Τετάρτη 09 Ιανουαρίου 2008 15:00

soz paidia........alla kaneis m kaneis dn exei t dikaiwma n asxoleitai m tn allon

goystarw n xarakanomai,goystarw n ntynomai etsi opws ntynomai....ayto p kanw m aresei.......

o ka8enas t provlhma exei?????/
emena koroideyoyn oxi esena filaraki...

kappoios eipe edw pera
oti opoios einai emo k diavasei ayta p grafete 8 stamathsei n einai


la8ossssssssssssss

m ayta p kanete mas pismwneta pio pl

soz alla atsi eimaste
dn enoxloyme kanenan]]

koitaxte tn parth sas k afhste mas stn kosmo mas....

filikoi xairethsmoi

apo ena emo

<333333333

Vah

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008 02:00

3mO giRlLl-17 an oloi skeftomastan etsi tote o kosmos 8a htan akoma sth li8inh epoxh den nomizeis?

Vah

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008 02:00

3mO giRlLl-17 an oloi skeftomastan etsi tote o kosmos 8a htan akoma sth li8inh epoxh den nomizeis?

Vash

Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2008 17:12

Skata :/ rassp svhse to ena apo ta douple post. Gamw to lag

_sLeEpY HeLeN_

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008 16:00

Που καταντησαμε...Η μονη δικαιολογια που μπορει να δωσει ενας ΕΜΟ για να παραμεινει ΕΜΟ ειναι το πεισμα...να αποδειξει δηλαδη στους ΑΛΛΟΥΣ οτι ειναι αρκετα καταθλιπτικοmaniac για να ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΜΟ...ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ,ΠΑΙΔΙΑ,ΜΠΑΦΙΑΣΑΜΕ...

MzZ eMoGiRl<3

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008 17:45

eEeeEe....T mlKIeS lEtE???



eGw SimFwNw M tN 3mOgIrL-17...MpRaVo Re KopElIa EtC n T lEEi k KaNeNas eMo OxI N t vOuLOnoUMe....EgW 8ElW n XaRaKOnoMaI gOuSTaRw Re FilE t PrObLeM exeIs EC????e RE PouStI s 1 eVDoMadA kAtEvEnW a8iNa ThA GinEi tS pOUtaNas T kAgElO...mlkeS koMplE3IKarEcCCCCCCCCCCCCCCC

MzZ EmOgIrL

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008 17:53

rE eLeOcccccCccCc...!gT pRepeI n Mas kRazEtE...eIdATe Kt DiAFoRetIko k AmESws aRxIsaTe n kRazETe...Re StOp LiGo..MN ASxOLeIsTe M eMAS...t 8eMa ExeI kAtaNtiSeI eLeOS.....aLLo N maS kRAzeTe K aLLo N mAS VarATe...Re PaTE KL???T EXEtE pAi3Ei?I POLi MlkIa Sas PeIRA3E eeEEe???3erEtE poSo KLaMa eXW ri3eI g sAS tS mLKeS p mAs KrAZeTE???eEE?AllA sT teLoC kTlAvA oTi Dn A3iZeI...eImAi OtI gOUSTaRw...k Dn 8 dWSW S kAnEnAN t DikAiWmA oUTe N m VrIseI ouTe N m xTipIseI...KtLaVatE????

vaso16veryhappy

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008 19:26

tha ithela kai go na po tin gnomi m perei autis tis modas giati moda einai kai tha perasei...me tous emo dn eho kapoio idiaitero provlima

ohi toso oste na petao giourtia hehe...apla den katalavaino ti akrivos vriskete endiaferon sto na kanete auts tis malakies pou mono kobleksika plousia paidakia pou den ihan pote tin prosohi tou kosmou kanoun ta adinata dinata gia na tous proseksoun esto kkai gelontas mazi tous..ti na po..eiste teleios ma teleios hamena dithen melagholika mono kai mono gia mia anoiti moda..kapoia stigmi mporei na sinelthete kai na katalavete tis paparies sas i tha vrethite ksehasmena ptomata se kana hantaki kai kaneis den tha sas thimate..to poli poli na sas fane skilia an den aidiasoun k auta a k koitakse kopelia pos kinigas tin diasimotita e?mpaineis se anti-emo selida!den eihes na harakothis?ta simperasmata dika s ciao!!!!!!!!!!

xristina!

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008 19:49

Loipon me lene xristina k dn exw kanena apolutws provlhma me tous emo...exoun to dikaiwma na kanoun oti goustaroun!!!dn eimai emo aplws exw emo style alla dn moiazw me emo...loipon h kopelia apo panw pou tous krazei einai kollhth mou(vaso16veryhappy) k sunexeia malwnoume g auto to thema!egw ths lew oti dn peirazoun kanenan k dn uparxei logos na tous vrizei k auth leei ta dika ths!tespa oi emo tha kanoun oti goustaroun k oxi mono oi emo!oloi!k oi trendy k oi kagoures k ta pozeria k oloi...

emogirlzzzz 3mo4ever

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008 22:23

ena tha po stamatiste tis aidies kai afiste mas isixoys pia na iremisoume

den variestai kai synexeia na asxoleiste me emas!!kante tin zoi sas kai afiste tin diki mas isixi min ta paro tora....!!!o kathe kagoyras aspoyme vrke tora kai to paizei magas!!!!!ante apo edo



emogirlzzzz 3mo4ever

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008 22:31

xristinaki pes stin kolliti sou giati den thelo na to po ego pos oi mo den einai mono ploysiopaida poy theloyn tin prosoxi toy kosmou opos leei!!!!mporei epeidi ayti den mporei na einai emo na toys vrizei!!!!!ego aspoyme deneimai ploysia alla mporo na eimai emo alla panta eixa tin prosoxi olon kai prin gino!!!!tora ti leei i vaso den me endiaferei katholoy alla prepei na psaksei poli akoma gia toys emo gia na katalavei ti akrivos einai kai!!oso gia sen ampravo poyles ayto pou pisteyeis!!!

Vash

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008 03:39

Na rwtisw kati tote re paidia. Poia h gnwmh sas gia ton hitler? Ki aytos oti h8ele ekane ara kala ekane swsta?

Vash

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008 03:41

emogirlzzzz 3mo4ever na prosexeis se poioys anaferese k me ti xaraktirismoys. Den eimai oyte kagoyras oyte emo oyte trendy oyte punk oyte kati poy pernaei apo to myalo soy.

Μανι16

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008 12:45

Ειναι καποια βλαμενα που το παιζουν α και καλα θελω να παιθανω και δεν με καταλαβαινει κανεις και αλλες τετοιες παπαριες.

emogirl 3mo4ever

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008 15:49

vash den me endiaferei ti eisai apla leo pos den prepei na toys vrizeis oloys!!aspoyme ego eimai pozer kai oloi oi filoi moy einai kagoyres kai to agori moy trendy!!!den eimai san toya allous emo kai moy aresei i zoi mou!!!me katalavainoyn kai den exo provlimata!!apla to kano ayto epeidi goystaro kai den akoyo tin gnomi kanenos!!!kai an sas peirazoyme toso min asxoleistei mazi mas giati etsi mas dinete axia kai tote exoyme dikaioma na sas milisoyme me opious xaraktirismoys theloume!!!

nikizzzzzz emo_girl

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008 18:58

re paidia iremiste.moy spate ta neyra eseis poy asxoleiste me tous emo!!!giayto ego leo na koitate tin doylitsa sas kai ne min xanasxoleithete mazi mas!!!ti spastiko poy eina ayto poy kanete!!! mallon den xerete ti simainei i lexi (emo)!!!egina katanoiti giayto poy eipa gia esas toys vlakes pou mas vrizete?!!!mia lexi sas tairiazei mono!!!eleos( xaza)!!...!!!

Nymphetamine

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 13:49

nikizzzzzz emo_girl gia pes re esi pou ksereis toso kala tin leksi emo ti simainei? An mou peis emotional tha xtipisw to kefali mou sto toixo.. auto to kserame apo arxaiotatwn xronwn.. Epeidi esi mpikes polu dinamika tha thela afou deixneis pws ksereis ta panta gia tous EMO gia pes mas ti pragmatika einai.. Giati to mono pou akouw apo kapoia atoma pou mpenoun me onoma Emo einai min asxoliste mazi mas k den sas piraksame ktl ktl.. ok an den thes na asxoloumaste pou pros theou den asxoloumaste mazi sou alla me tin vlakeia pou sas trwei.. Dwse mou apantisis swstes omws iiiiii apla den mporeis giati den exeis tis apantisis epeidi k esi eisai ena NTEMEK EMO?

ΑΑΑΑΑΑ

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 14:31

ΡΕ ΕΜΟ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΑΙΤΕ ΚΑΙ ΓΕΡΝΕΤΕ

my life is end

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 16:39

loipon akouste kala se auton edw ton planith o ka8enas exei to dikaioma na kanei oti 8elei alla to 8ema einai me auto pou 8a kanei na min pirazei tous allous. gi auto afiste tous emo,tous trendy,tous kagkoures kai olous tous allous na kanoun oti 8eloun kai na pisteuoyn se oti 8eloun.........!!!!!!!dhladh eiste eleos oloi ola auta einai malakies ths efibias otan megalosoun 8a katalaboun ta la8h tous kai 8a syniditopoihsoun ta la8h tous.

la fee

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 16:48

gamw thn blakeia sas gamw!!!re kolopaidia ante na xarakw8hte k na psofisete re zwa!!antimetwpiste me me swstes apanthseis,an exete......

trendy4 ever

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 16:52

ti malakies les re my life is end.oi emo einai aderfes kai poustrakia tou kerata gi auto prepei na tous dioxoume apo ton kosmo









la fee

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 16:53

vash exeis thn uposthriksh moy! siga mhn mas mpoyne kai kabala !!!

MY LIFE IS END

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 16:58

LOIPON KOITA PANE THA3E GIATI TA KANOUN AUTA OI EMO KAI OLOI OI ALLOI KAI META PES MOU TIS SWSTES APANTHSEIS

la fee

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 17:08

φιλε μιλαω επειδη εχω ψαξει...τωρα τι μου λες εσυ...ενα εμο θελω να μου πει!

loSt eMo boy..

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 18:00

re paidia...poio einai to problhma sas me emas..???den mporw na katalabw..enoxloume kanenan.??opous tous enoxloume na mhn mas koitane kai na mhn asxolounte mazi mas..emeis dn asxoliomaste me kanenan...apla eseis eidate kati diaforetiko kai amesos arxisate tis malakies...loipon..kopste me tous emo giati exeis katanthisei bareto auto to thema...

la fee

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 19:01

προσωπικα το σεβομαι το διαφορετικο αλλα αυτο ειναι βλακεια!εμο κ μαλακιες...γιατι ρε να χαρακωνεσαι κ να φτανεις μεχρι την αυτοκτονια?επειδη δεν εχεις να φας?οχι.αλλα επειδη ειναι μοδα,ηδονιζεσαι...

princesa

Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008 23:25

auto to ar8ro leei olh thn alh8eia gia tous emo. deiloi einai

osoi kleinontai ston eauto tous kai den paleuoun. oso duskolo kai na'nai,an paleuseis uparxei pi8anothta na ta katafereis enw an kleinese ston eauto sou kai prospa8eis na autoktoneiseis pote den 8a mporeseis na pragmatopoihseis ta oneira sou. an paleuseis gia ta oneira sou , meta h geush ths ikanopoihshs 8a einai pio glukia apo to maxairi kai tis xarakies sto xeri...

3mo_rulezZz

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2008 18:52

eiste oloi malakes(xwris pare3igisei)... epeidi kapios leei pws ein emo DN SIMAINEI PWS XARAKWNETAI,KLAIEI,8ELEI NA PE8ANEI ktl.aplws mas aresei h moda kai tpt allo...gia ayto paratiste mas(dn sas enoxloume emeis)! EMO=MODAektos apo tous malakes(to paradexwme)pou xarakwnwntai..pou amfiballw an to pisteyoun ayto pou kanoun OK??? Episis 8elw na pw oti oloi esei pou 3erete mono na brizetai tous emo eiste blakes pou zileyetai kai fobaste min tixon sas dei o geitonas kai pei <pws eginan etsi aytoi?>...

3mo_rulezZz

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2008 18:54

a ksexasa na pw... DN KLINOMASTE STON EAYTO MAS(toulaxiston oi perissoteroi) TO PIASATE?KAI OUTE KLAIME OLH MERA 3ANALEW

emoGirl Flor

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2008 22:13

Λοιπον μην ασχολειστε μαζι μας ΟΚ αντε γιατι δεν παει αλλο το ξερετε οτι ειστε βλακες οσοι μιλατε για μας; μαθετε τι συμαινει ΕΜΟ τι αντιπροσωπευουμε κ τι κανουμε στη ζωη μας κ ελατε μετε να μας τα ριξετε αντε επειδη ειδατε τους ΕΜΟ στα καναλια κ στο κουτι της πανδωρας τα μαθατε ολα κ βγαλατε κ γνωμη λες κ μας ξερατε κ απο χθες 1 θα πω που ειναι κ το ΜΟΤΟ των ΕΜΟ:make me famous!!!

emoGirl Flor

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2008 22:25

να ρωτησω κ κατι;τι εχουμε κ πρεπει να μας βριζετε κ ν μας κανετε κ αλλα τετοια χαζα που ουτε παιδακια του νηπιαγωγιου δεν τα κανουν εεεεε;;;;;;;;;για πειτε ενοχλουμε κανενα;;;;;;;;;

emoGirl Flor

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2008 22:59

make me famous...make me famous...make me famous...make me famous... make me famous...make me famous...make me famous...make me famous...ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ να δω τι αλλο θα πειτε για εμας τους ΕΜΟ πειτε κ αλλα κ αλλα κ αλλα το μονο που μας κανετε ειναι ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ

Meraell

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 00:20

emoGirl Flor den apantisa giati ntrapika gia kati malakes pou vrizan.. An thes na se katalavoume pes telika ti antiprosopeuei to emo.. giati oloi lete pws den sas katalavainoun alla den dinete mia logiki eksigisi.. simfwnw para polu me ton 3mo_rulezZz o opoios paradexete pws einai moda kathara stilistiki xwris xarakomata k autoktonies..
Protimo atoma pou paradexonte k kseroun ti tous ginete k fisika otan anigoun to rimadi to stoma tous skeftonte prin aradiasoun vlakeies..

Meraell

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 00:23

to teleutaio gia poia atoma protimo den einai mono gia emo alla k gia kse emo, trendy, kagoures ktl ktl..

rassp

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 00:26

Meraell, αν και δεν σχολιάζω, παρακολουθώ και συμφωνώ μαζί σου..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Meraell

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 13:57

Φίλε Rassp είπα να μην ξαναγράψω γιατί εκτός απο κατι comments που κανουν κατι Emo τύπου δεν μας καταλαβαινετε.. Τωρα ξεκίνησαν και κάτι κομπλεξικά παιδάκια που κάνουν λες και είναι στην παιδική χαρά και βρίζουν πως θα τους γαμήσουν όλους. Στο άρθρο για Εμο που είχες σταμάτησα να γράφω για αυτο το λόγο. Δεν καταλαβαίνουν πως χάνουν και το δίκιο τους έτσι. Εγω σου προτείνω να to κλειδώσεις να μην μπορούν να βάλουν άλλα comments έστω για εκείνο που πλέον εχει ξεφύγει..

emoGirl Flor

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 15:42

Meraell κοιτα αν ησουν στη δικη μου θεση αλλα κ των υπολειπων ΕΜΟ θα καταλαβενες τι τραβαμε κ γιατι δεν παραδεχομαστε τι ακριβως ειμαστε κ αντοπροσοπευουμε κ αν θες καμια μερα ελα εκει που συχναζω για να σου λυσω ολες τις αποριες

_sLeEpY HeLeN_

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 15:49

Κι αν το κλειδωσει, μετα εμεις με τι βλακειες θα γελαμε;;;Φυσιολογικος ανθρωπος ειμαι, βλακειες λεω..Παντως εχει παραγινει το πραγμα, τουλαχιστον αναγνωση δεν ξερουν;;;Στο ΝΟΤΕ παραπανω αναφερομαι για τα εν λογο μπινελικια..Αν ειναι να κανετε αναρτηση σχολιου για να μπινελικωσετε μονο χωρις να αναφερετε κτ ουσιωδες η τουλαχιστον να εκφρασετε μια γνωμη, τοτε αφηστε το(η αν επιμενετε επισκεφτειτε αλλο blog-δεν εχω καμμια ορεξη να διαβαζω 150 αραδες βρισιες που καποιες ειναι και αρκετα ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ)Καλυτερα βουτηξτε απο πριν λιγο τη γλωσσα στο μυαλο σας πριν πατησετε το enter..Ευχαριστω..

emoGirl Flor

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 15:57

sLeEpY HeLeN ολο βλακειες λες τι να πω στη περιπτωση σου τα λογια ειναι περιττα.......

emoGirl Flor

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 16:37

Ρε παιδια ακουω κ βλεπω τοσα πολλα αυτες τις μερες κ εχω φτασει στα ορια μου....κοιταξτε σ'αυτον το ματαιο κοσμο κ σ'αυτον το πλανητη ονοματι:ΓΗ...δεν ειστε οι μονοι ειμαστε κ εμεις,κ επεισης ειμαστε η μια απο τις πολλες πλευρες της νεολαιας...η καθε μια απο αυτες τις πλευρες εχει τα δικα του "ΘΕΛΩ" τις δικες του γνωμες το δικο του style,ντυσιμο κ τροπο ζωης ετσι ειμαστε κ εμεις κ πιστευω πως δεν ειναι κακο το να θες να εισαι λιγο διαφορετικος απο ολη την ανθρωπινη μαζα του πλανητη:ΓΗ που ξανατονιζω ειναι κατοικισιμος κ μενουμε κ εμεις εδω κ δεν ειμαστε εξωγηινοι ειμαστε ανθρωποι πρεπει να το καταλαβετε καποια στιγμη επειδη ειμαστε διαφορετικοι στα παραπανω σημαινει πως δεν ειμαστε σαν κ εσας(δηλ.κανονικοι ανθρωποι)****Και επιτελους εξηγηστε μου τι εχουμε ποια κ τι κανουμε κ γιατι σας ενοχλουμε τοσο πολυ κ γιατι μας φερεστε κ μας αντιμετωπιζετε ετσι;;;;;;;;;;;ΘΕΛΩ απαντησεις οπως κ εσεις θελετε απο εμας...Αν απαντησετε θα απαντησω κ εγω σε οτι οτι θελετε

</3

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 16:50

im 13.5..
pL aPoGoHtEuMeNh Ap T zWh M mExRi TwRa!!\
:'(
:'(
aS kTlV kApOiOS pLzZzz..:'(

emoGirl Flor

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 16:55

</3 Γιατι εισαι αν επιτρεπεται απογοητευμενη απο τη ζωη;;;;;

</3

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 16:59

Pe8aNe 1 fIloS m
t Bf m M kOrOiDeYe oLo Tn kAiRo...
</3
:'(
t 1o P sHmNtIko BeBaIa!!
:'(

emoGirl Flor

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 17:04

τι να πω κριμα ειχα κ εγω κατι παρομοιο κ κατακαβαινω τι τραβας 1 θα σου πω η ζωη συνεχιζεται γι'αυτους που μενουν γι'αυτο κοιτα να την γλεντησεις

Meraell

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 17:09

Δεν ξέρω που συχνάζεις emoGirl Flor αν και θα ήθελα πολύ να μιλήσουμε μιας και είναι πολύ δύσκολο όταν το κάθε πιτσιρίκι μπαίνει και λέει το μακρύ και το κοντό του εδώ μέσα. Πραγματικά μου θυμίζουν όταν ήμουν γυμνάσιο και μάλωναν το 2ο με το 18ο π.χ.... Αν έχεις στο myspace profile μπορούμε να το κανονίσουμε απο εκεί.

emoGirl Flor

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 17:16

Meraell εγω θα ηθελα να μου απαντησεις στις ερωτησεις που κανω παραπανω κ εννοια σου καποια μερα θα τα πουμε κ απο κοντα...

Meraell Lord of Nargothrond(άσχετο) :)

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 17:32

OK καταρχήν πολλά ΕΜΟ kids το παίρνουν προσωπικά πως τους κάνουμε επίθεση για τον τρόπο που ζουν.. Πολλές φορές είπε ο Rassp πως το στυλάκι δεν ενοχλεί αλλά πιο πολύ η ιδεολογία 100 φορές πρέπει να απολογούμαστε επειδή κάποιοι δεν καταλαβαίνουν?? Εσύ για παράδειγμα χαρακώνεσαι? Έχεις τάσεις αυτοκτονίας επειδή σε παράτησε το αγόρι σου? Ή απλά σου αρέσει η μουσική και το στυλ? Μια κοπελίτσα πριν δεν θυμάμαι πόσα post έλεγε πως δεν την καταλαβαίνει κανείς και πως προσπάθησε να μιλήσει με τους φίλους της αλλά κανείς δεν την καταλαβαίνει κτλ κτλ εγώ βάζω στοίχημα επειδή έχω μια φίλη που λέει ακριβώς τα ίδια πράγματα πως το μοναδικό της πρόβλημα είναι πως έχει υπερβολικά πολύ ελεύθερο χρόνο και τον σπαταλά με μαλακίες. Καλό είναι να πιστεύεις σε κάτι αλλά όταν το ακολουθείς τυφλά χωρίς να αναρωτηθείς αν όντως είναι αλήθεια ή σωστό δεν είναι λίγο χαζό? Από τον τρόπο που γράφεις καταλαβαίνω πως είσαι συνειδητοποιημένο άτομο και όχι ακόμα ένα παιδάκι.

emoGirl Flor

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 17:45

Meraell εχεις δικιο λοιπον δεν χαρακωνομαι ουτε εχω τασεις αυτοκτονιας ΟΚ;κοιτα μου αρεσει η μοσικη κ το στυλ απ' ολο αυτο...αλλα το μονο που με ενοχλει ειναι το πως μου φερονται κ με αντιμετοπιζουν κ αν θες θα σου πω τι τραβαω κ ακουω καθημερινως...αν θες μπορω να σου εξηγησω τα παντα ρωτα οτι θες...

Meraell

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 17:45

Η κοπελίτσα που έχασες τον φίλο σου συλλυπητήρια , τον τελευταίο χρόνο έχω χάσει πολλούς φίλους από αυτοκινητιστικά ατυχήματα και καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι.. Τώρα αν σε κοροϊδεύει το αγόρι σου αν για αυτό εννοείς με το BF τότε πρέπει να μάθεις να ψυχολογείς τους ανθρώπους γιατί είτε αυτός προσπαθεί να σε κάνει να γελάσεις με έναν τρόπο που δεν καταλαβαίνεις είτε είναι καθυστερημένος και ταγαράς και αν είναι το δεύτερο, απορώ γιατί ασχολησε ακόμα μαζί του . Χαίρομαι που emoGirl Flor δίνεις μια τέτοια συμβουλή ακόμα και με αυτό δείχνεις ότι σκέφτεσαι λογικά,…. για την <3 εννοώ.. Λοιπόν σας αφήνω για λίγες ώρες δουλεύω και άν αργήσω το αφεντικό θα με ευνουχίσει.. και θα με φωνάζετε καστράτο μετα..

emoGirl Flor

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 17:55

σε ευχαριστω Meraell α..κ αν με γνωρισεις καλυτερα θα δεις πως δεν ειμαι σαν ολα τα υπολοιπα EmoKids εχω μυαλο ειμαι εντελως διςφορετικη απο αυτα το μονο ιδιο το στυλ ρουχα μαλλια μουσικη κ αλλα αντε θα τα πουμε

</3

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 18:13

nIIi exw taseis aytoktonias!!
xarakwnomai!!
m aresei n gnwrizw atoma ap t internet!!
k klew pl pl pl pl !!
eyxaristh8hkes twra??
:'(
:'(
:'(
k t 8ema dn einai o mlkas o gkomenos m!!
t 8ema einai o filos m p tn 3xasa!dn ktlvs gt mallon dn t exeis niwsei!
k dn lew t makru k t konto m!
eleu8eros poliths eimai k oti goustarw lew..asxeta p dn m akoun!!
<33
xxx

</3

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 18:34

SOzZzz An SaS t PrHzW...
PRePeI kApOtE N aKoUsEte SuGkiNiTikA eMOcOrE sOnGs..aN KtLvt T LeNe Oi StIxOi..pL Pi8aNoN n kTlVt ..k EmAs..
<333
xxxxx
:*

Meraell

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 22:24

Εσύ με τις καρδούλες, που κατάλαβες πώς δεν σε καταλαβαίνω?
Για ακόμα μια φορά βλέπω πως διαβάζετε τα μηνύματα και απαντάτε χωρίς να σκεφτείτε. Ελπίζω αυτά για τα χαρακώματα να τα λες για πλάκα.
Είμαι 21 χρονών και πιστεύεις ή όχι έχω περάσει πολλές δύσκολες καταστάσεις και δεν θα δεχτώ από ένα 13,5 να μου την πει για το αν καταλαβαίνω την απώλεια που νοιώθει, ποτέ δεν μίλησα σε προσωπικό επίπεδο για κανέναν.. Σίγουρα σε αυτήν την ηλικία το να χάσεις κάποιον με τον οποίο μεγάλωσες είναι δύσκολο, εγώ δεν ανέφερα κάτι σε αυτό το θέμα. Όσο για τα συγκινητικά ΕΜΟ τραγούδια,,, πάνε άκου Μητροπάνο το αλίμονο / καλοκαίρια και χειμώνες/ έπεφτε βαθιά σιωπή/ και μετά έλα να μου πεις για συγκίνηση. Πριν με αποκαλέσεις ελληναρά ακούω και Manson σου προτείνω το Speed of Pain. Αν θες στείλε κανένα τραγουδάκι έστω να δω τους στίχους τι λένε. emoGirl Flor λίγο δύσκολο να τα πούμε από κοντά μένω Σέρρες και δεν ξέρω… μάλλον από Αθήνα είσαι..

emoGirl Flor

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 22:41

Meraell έμενα Αθηνα πριν ενα χρονο αλλα γυρισα το καλοκαιρι Ιωαννινα οπου εμενα μονιμα γιατι ειμαι απο Ηπειρο αλλα ειμαι κ Αθηναια κ τεσπα τωρα εδω μενω δεν πειραζει θα τα λεμε ετσι με τον τροπο που μιλαμε παντως οτι οτι θες ρωτα θα σου απαντησω ευχαριστως

P@Pi

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 22:51

e esy me te xarakommata kai tn filo soy poy pai8ane!dn jerw pws nio8eis alla akoy kai ligo thn MERAELL exei pereissoteres empeiries to n ka8esai na klais k na xalas thn ygeia sou den se ofailei 8a deis 8a to jeperaseis siga siga me ton kairo alla prepei na boh8hseis k esu ton euato soy!!!!!!!gia pesmoy ti kataferneis kanontas olla auta??????????nomizeis oti o filo sou ayto 8a h8ele????

emoGirl Flor

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 22:58

P@pi πες τα....Εγω σου ειπα </3 ειναι αδικο κ κριμα μεν αλλα η ζωη συνεχιζεται γι'αυτους που μενουν γι'αυτο κοιτα να γλαντησεις τη ζωη τωρα που εισαι μικρη κ εχεις ολη τη ζωη μπροστα σου κ πιστευω πως κ ο φιλος σου αυτο θα ηθελε για σενα δηλ.ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

Meraell

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 23:09

P@Pi (τoν Μeraell) είναι το σωστό.... αρσενικό.. χαχ αχχαχα...

Meraell

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 23:51

http://stixoi.info/s...


Διαβάστε στίχο και μετα ελάτε πείτε μου για ροκ, μεταλ, εμο, τρεντυ, ραπ, κτλ κτλ..

Meraell

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 23:52

http://stixoi.info/s...

Meraell

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008 23:53

Έπεφτε βαθιά σιωπή
στο παλιό μας δάσο
"τρέξε να σε πιάσω"
μου χες πρωτοπεί
Και όταν έτριζε η βροχή
στα πεσμένα φύλλα,
πόση ανατριχίλα
μέσα στην ψυχή.

Κίτρινο πικρό κρασί,
κίτρινο φεγγάρι,
φεύγαν οι φαντάροι
έφευγες και συ.
Κι είχες μέσα στην ματιά
ένα σκούρο θάμπος,
ένα σκούρο...σάμπως
να ‘πεφτε η νυχτιά

Κάποια κόκκινη πληγή
που δεν λέει να κλείσει,
το μικρό ξωκλήσι
δίπλα στην πηγή
Και μια κίτρινη σιγή
στο παλιό μας δάσο,
πώς να σε ξεχάσω
που σε πήρε η γη

emoGirl Flor

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 00:03

Meraell Θες να σου γραψω μερικα ΓΑΜΑΤΑ τραγουδια αλλα κ συγκροτηματα που αρεσουν πολυ σε εμας τους ΕΜΟ τα οποια εχουν κ συναισθημα κ ειναι κ συγκινητικα κ μας εκφραζουν απολυτα;;;;;;;

emoGirl Flor

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 00:11

AFI , Alexisonfire , Brand New , Bright Eyes , Coheed and Cambria , Death Cab for Cutie , Fall Out Boy , From First to Last , Funeral for a Friend , Hawthorne Heights , My Chemical Romance , Panic! at the Disco , Senses Fail , Something Corporate , The Starting Line , Story of the Year , Taking Back Sunday , Thursday , The Used , Underoath,Tokio Hotel,Linkin Park,chevelle,Bullet for my valentine Αυτα ολα ειναι συγκροτηματα ειδικα τα 4 τελευταια ειναι Θεικα αλλα κ το My chemical romance ειναι ΤΕΛΕΙΑ,ΦΟΒΕΡΑ,ΓΑΜΑΤΑ

Meraell

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 00:12

Φυσικά.. πιστεύω πως υπάρχουν τραγούδια αρκετά touching απο διαφορετικά είδη μουσικής.. Απλά οσο να ναι σαν τα Ελληνικά και με τέτοιες φωνές δεν είναι.. Πρόσφατα μου αρέσε το Back to Black - Amy Winehouse (Ταιριάζει με την περίσταση) ;) , Apologize - One Republic.. Τον στίχο τον έβαλα γιατι έτσι ακριβώς ένοιωθα όταν έχασα εναν μικρό μου φίλο γιατι λόγο γειτονιάς είμασταν κοντα σε βουνό και έτσι αυτο το σκηνικό με το δάσος το έχω ζήσει,, ανατριχιάζω όποτε το ακούω..

emoGirl Flor

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 00:23

Meraell Κ εμενα μου αρεσαν πολυ αυτα τα κομματια κοιτα ο καθενας εχει τις δικες του μουσικες προτιμησεις ητε ειναι ΕΜΟ ητε οχι η οτιδηποτε αλλο κ να ειναι κ επειδη ακουνε ολοι οι ΕΜΟ την ηδια μουσικη δεν σημαινει οτι εσυ που γινεσε τωρα πρεπει να ακους τα ιδια οτι θες ακους οτι σε εκφραζει

Meraell

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 00:23

Πέφτω για ύπνο μου ψιθυρίζει το κρεβάτι μου.. Τα λέμε αύριο. Good night, and Goodluck!!!

emoGirl Flor

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 00:25

Επισεις...ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

Meraell

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 00:28

http://profile.myspa...

Meraell

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 00:35

http://www.myspace.c...


Αυτο είναι το διαστημα μου :)

Meraell

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 00:36



http://www.myspace.com/arquenharyon

xrysa!

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 08:51

sas paw me 1.000!mhn allaxete!

emoteenager!

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 15:41

Maraell ti kaneis?eisai dld emo?

emoteenager!

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 15:44

emogirl flor akouw akrivws auta p akous!kuriws MY CHEMICAL ROMANCE,30 SECONDS TO MARS,BLESS THE FALL,FROM FIRST TO LAST,LOST PROPHETS,3 DAYS GRACE k polla alla...

emoGirl Flor

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 15:55

Δεν ειναι θεικα emoteenager!;;;Τελεια τραγουδια κ χαιρομαι που εχουμε τις ιδιες μουσικες προτιμησεις

emoteenager!

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 16:25

emo girl flor m dineis t email s na s steilw na t leme k otan mpainw msn?

emoGirl Flor

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 16:38

πως σε λενε emotenager! κ που μενεις αν επιτρεπεται;;;;

emo=love

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 17:37

emo ειναι ειδος μουσικης ετσι αρχισε τουλαχιστον.ολα αυτα περι καταθλιψης και και οτι θελουν να πεθανουν προστεθηκαν μετα. γι αυτο αν δειτε emo ρωτηστε τον η την σε ποια ομοδα ειναι.οπως πχ για να ειναι καποιος πανκ πρεπει να σηκωνει το μαλι τ 2 μετρα ετσι και οι emo βαζουν την φρατζα μπροστα.ειναι ολα θεμα μουσικης

Meraell

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 18:08

Όχι δεν είμαι και δεν ξέρω πως σου ήρθε αυτό..

emo girl -17-

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 18:09

o ka8enas exei to dikaiwma na einai oti goustarei!osa paidia gnwrizw pou einai EMO einai kai gamw ta atoma!tous EMO tous paw me 1.000,giati exoun gamatw stylaki k gamatw xarakthra!eimai EMO kai emfanhsiaka kai se xarakthra kai mou aresei poly!den me noiazei ka8oloy h gnwmh aytwn pou mas kakologoun!afou den enoxloume kanenan giati asxoleiste mazi mas?sas exoume kanei kati?AFHSTE MAS EPITELOYS YSHXOYS!!!

P@Pi

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 19:42

MERAELL ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΕΤΕΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΗΤΑΝ ΑΠΕΧΤΟ ΜΕ ΑΓΚΞΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ HIP HOP RNB ΚΑΙ ΤΕΤΕΙΑ!!!

_sLeEpY HeLeN_

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008 21:53

@ emoGirl Flor: Ξ Υ Δ Ι :-Ρ

emoGirl Flor

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008 00:11

δεν θα πεσω στο επιπεδο σου sLeEpY HeLeN κ το ΞΥΔΙ να το παρεις μονη σου ΟΧΙΑ

rassp

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008 01:37

_sLeEpY HeLeN_ και emoGirl Flor αν είναι να δούμε γατοκαυγά, να φροντίσω να αγοράσω ποπ κορν.. (σας πειράζω φυσικά, μην τα παίρνετε στο κρανίο!!)

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Meraell

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008 02:14

Rassp έγραψες αν και έχεις καιρό να σχολιάσεις..:) P@Pi πιο τραγούδι λές για να δώ να σου πώ...

emily

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008 12:02

αγαπητοι emo και αντιemo.εδω και εναν χρονο ζω στην ελβετια για σπουδες και εχουμε και εδω emo αλλα δεν τους βαραμε.μια καλη μου φιλη εχει αυτο το στυλ και προσωπικα μου αρεσει,στα κοριτσια ομως,στα αγορια καθολου.το θεμα με το χαρακωμα λενε οτι τους κανει να νιωθουν καλυτερα απο την απογοητευση και τον πονο.υπαρχουν και αλλοι τροποι διαφορετικα εγω δεν θα φαινομουν απο τις χαρακιες...εχω περασει αρκετα δυσκολες καταστασεις,εχω χασει αγαπημενους φιλους απο τροχαιο,τον ξαδερφο μου απο ναρκωτικα και αρκετα αλλα.ομως δεν το εβαλα κατω,παλευω για την ζωη μου.γιατι η ζωη ειναι σπειρα και εσυ διαλεγεις αν θα σε παει πανω η κατω.παντα πιστευα στον ανθρωπο αλλα με αυτα που βλεπω και ακουω,καθε μερα κλονιζεται,δεν ξερω αν βλεπω ανθρωπους η αδεια κουφαρια..παντα μπορουμε να βοηθησουμε καποιον οχι ομως να τον αλλαξουμε.εχετε δωσει συμβουλες στους emo αλλα αν θελουν θα τις ακολουθησουν..δεν λεω να κλεινουμε τα ματια στα ακραια φαινομενα αλλα να μην κρινουμε καθε παιδι με φραντζα,μαυρα ρουχα και σταρακια και να το βριζουμε.ας κοιταξουμε τον εαυτο μας και μετα την εμφανιση των αλλων.

φιλικα,εμιλυ

emoGirl Flor

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008 14:48

rassp μου..δεν θα πεσω στο επιπεδο της καθεμιας που λεει ασυναρτησιες για πολλα θεματα που ουτε καν εχει εξερευνησει..παραδειγματως χαρη σαν της sLeEpY HeLeN αν θελει να λεει τη γνωμη της ελευθερα,γιατι στο κατω κατω το αξιζει οπως κ καθε ελευθερος πολιτης,αλλα να το κανει χωρις να προσβαλει γιατι αν συνεχιζει σε βλεπω να αγοραζεις ποπ-κορν με το τσουβαλι!!!

BlaCK ViR*

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008 16:03

Olo kai perissotero to emo style fainetai na gena ena kainourgio tropo skepshs,adilipshs ako0ma kai tropo zwhs gia tis neoteres hlikies. Exw na dhlwsw pragmatika oti lupamai giauth thn eleinh katastash pou sigoura 8a epiferei provlhmata se metagenesteres periodous kai se pio genikes periptwseis sth xwra mas kai akoma kai ston kosmo mas. Yparxoun polles fhmes gia thn arxh ths dhmiourgias ayths ths apesiodokshs kai ksulinhs ideologias alla den einai auto to 8ema!To ousiwdes vrhskete sto na ma8oume na mh sigxaioume to style mas kai ton tropo pou 8eloume na ekswterikeuoume ton eauto mas me thn apoluth krifh mas proswpikothta.Akoma, an boroume na ektimame thn apokthsh twn ulikwn aga8wn tote sigoura 8a dhmiourghsoume sto mualo mas mia pio sovarh kai ekshdanikeumenh apopsh gia th zwh.Isws na fainodai polu 8ewritika ola auta alla an den pistepseis sthn ideologia tote to epipedo prakshs vriksetai se allh diastash! Euxomai ola ta emo na ginoun EMOUN :P kai na boresoun na doun ton kosmo me ta 2 tous matia xwris na kruvodai pisw apo tis fratzes tous..gia na katalavoun pio einai o rolos tous panw sauton ton labero kai ameilikto kosmo!! kisseZZzz***

_sLeEpY HeLeN_

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008 17:39

Ειπα να μην γραψω, να το αφησω στο φλου..Τελικα δεν αντεξα στον πειρασμο μα εγραψα πολυυυυυυυυ..Εικοσι λεπτα αργοτερα το ειχα σβησει και σκεφτηκα να σε αγνοησω(οποτε καταλαβανεις οτι μου εφαγες 20 πολυτιμα λεπτα απο τη ζωη μου..)Αλλα δεν γουσταρω να ξερω οτι καποιοι αντιπαθουν το ατομο μου, θελω να τα 'χω καλα με ολους..Υστερα εγραψα ασχετα πραγματα και κατεληξα σε αυτο.Με περηφανεια και ΟΧΙ προκαταληψη!! σου τα παρουσιαζω:Σου λειπει το χιουμορ emoGirl Flor..(απαραιτητο οπλο για να συνεχισεις να υπαρχεις στο ματαιο τουτο κοσμο)Fortunately, I gat plenty of it for both of us if you miss it..Μην αρπαζεσαι με το παραμικρο, σκεψου τις ριτυδες που θα αποκτησει η φατσα σου σε 40-50 χρονια(προειδοποιησα:ασχετοσυνες[..] θα διαβασεις-οπως μου μιλανε τους μιλαω, if you know what I mean.. :) PS. Μπορει να το θεωρεις γαιδουροσυνη, αλλα εγω ειμαι fuckin' happy για το οτι ειμαι τοσο ΑΝΑΙΣΘΗΤΗ και δε σκαμπαζω απο τετοιου ειδους σχολια(και πολυ πολυ ΠΟΛΥ χειροτερα) like yours.Δυστυχως απετυχες να μου σπασεις τα νευρα,εχουν σπασει πολυ καιρο πριν με κατακρινεις ΕΣΥ.TRY HARDER NEXT TIME,I'LL BE AROUND HERE ΝΑ ΛΕΩ """ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ"""(σε οσους τις αναζητουν και τις ΤΡΑΒΑΕΙ η ψυχη τους).Σ'οποιον αρεσουμε λαλαλαλαλαλαλαλαλαλα..(ελπιζω να το ξερεις το ασμα!Αν οχι, χανεις!!) :))))))))) Ορεβουαρ λειντιζ εντ τζεντλ-μαν..

emoGirl Flor

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008 18:36

Να μιλησω;Να μην μιλησω;κατι μεσα μου με προκαλει κ μου φωναζει δυνατα:Ει ψιτ εσυ!Με ακους;ΠΕΣ ΤΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΡΑΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΟΥ..."Ελα ανοιξε το στοματακι σου κ μιλα ασε να κυλισει λιγο μελι για να γλυκαθουν οι πικραμενοι,οι ξυνοι κ οι ΟΧΙΕΣ"τελικα ακομα το σκεφτομαι να μιλησω;Ναι η Ου;να ακο