Θανάσης Παπαπαναγιώτου (Thanasis Papapanagiotou), Rassp
rassp homepage

Emo ιδεολογία - Παιδιά στην εφηβεία

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007
Emo ιδεολογία - Παιδιά στην εφηβεία
Ασπρόμαυρη αγάπη, λατρευτά κουνελάκια και καφέ στα starbucks.

Μετά από το προηγούμενο άρθρο με τίτλο Emo , και με αρκετά σχόλια τα οποία εμφανώς ήταν από emo kids εφηβικής ηλικίας, άρχισα να πιστεύω πως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και πως το θέμα χρειάζεται ανάλυση.

Emo ιδεολογία
Ως πλέον γνωστό τα emo είναι μια μόδα που αυτή την εποχή έχει χτυπήσει, τουλάχιστον στην Ελλάδα, την ηλικία της εφηβείας. Οι ίδιοι ισχυρίζονται πως η ζωή τους είναι χάλια και θεωρούν λογικό και αναγκαίο να κλειστούν στον εαυτό τους. Ενστερνίζονται τις απόψεις των ινδαλμάτων τους και πιθηκίζουν τα "κατορθώματα" αυτών. Ινδαλμάτων-καλλιτεχνών που αν εξαιρέσουμε την ωραία μουσική, συνήθως, δεν έχουν να προσφέρουν τίποτε άλλο. Ντύσιμο emotional-punk (δικός τους όρος, έννοια emo) που δεν διαφέρει από το punk, απλά είναι πιο ακριβό. Σε γενικές γραμμές αναγνωριστικό στοιχείο ενός emo είναι η απέχθεια για την ζωή και τα καλούδια της.

Emo και εφηβεία
Δύσκολη η εφηβεία, κανείς δεν γλύτωσε. Όλοι κλάψαμε για τους άδικους πολέμους, όλοι κάναμε κάτι που δεν θα το κάναμε τώρα. Από το βρίσιμο στον καθηγητή μέχρι και το spray στον τοίχο με το σύνθημα ειρήνης. Καυγάδες άπειροι με τους γονείς που πάντα περιμένουν κάτι παραπάνω από τα κανακάρια τους, και δεν είναι ικανοποιημένοι σχεδόν ποτέ. Εκθειασμός των ασυμβίβαστων που ζήσανε στα βουνά μονάχοι για να αποφύγουν την καταραμένη κοινωνία που πάντα πάει κατά διαόλου. Τρέξιμο στα σκοτεινά σοκάκια πατώντας κουδούνια και πετώντας πέτρες για να ταράξουμε την ησυχία των καημένων που έχουν δεχτεί και δεν κάνουν κάτι για να αλλάξει η "μίζερη" και "χωρίς ουσία" ζωή τους - άσχετα αν ίσχυε κάτι τέτοιο ή όχι.

Δεν είναι όμως τόσο απλά όλα πλέον. Καλώς ή κακός, ο έφηβος στην εποχή μας πρέπει να σκέφτεται, πρέπει να κράζει και να απαιτεί. Να απαιτεί ακόμη και παράλογα πράγματα πολλές φορές, τρελά και άσχετα με το όφελος του. Πρέπει να καταλάβει τις αξίες του, με τον καιρό να νιώσει τι πρέπει να απαιτεί και τι όχι. Αυτό όμως δεν θα γίνει όταν κλείνετε στον εαυτό του, δεν θα μάθει να ζητά ποτέ έτσι, και αυτό είναι μεγάλο πλήγμα για τις επόμενες γενιές.

Καθημερινότητα των emo
Ξυπνώ και αγκαλιάζω το κουνελάκι μου, φοράω το GAP φούτερ και το καρό σταράκι μου, βλέπω στον καθρέπτη μου να είναι καλά κρεμασμένη από το φρύδι η φράντζα μου και ξεκινώ για το σχολείο χωρίς φιλί στην μάνα και χωρίς καλημέρα στον μπαμπά. Στο σχολείο φτάνω και ασχολούμαι αποκλειστικά με το σχέδιο καρδούλων και αστεριών. Τις ελεύθερες ώρες (δηλαδή αυτές που κουράζετε το χέρι μου από το αριστούργημα που σχεδιάζω) σκέφτομαι την κοπέλα των ονείρων μου και πως είναι πολύ άδικο να μην την έχω. Κλαίω και λίγο την μοίρα μου και πάω σπίτι για να φάω το έτοιμο φαΐ της μαμάς. Όλη την υπόλοιπη ημέρα ασχολούμαι αποκλειστικά με το να κάνω νέους φίλους από το internet, να ζηλεύω που οι άλλοι είναι περισσότερο emo από εμένα. Επίσης βγάζω φωτογραφίες την φάτσα μου σε κλαψο-πόζες με το νέο super κινητό που μου πήρε ο μπαμπάς και που έχει 5Μpx camera για να δείξω στους άλλους emo φίλους μου στα starbucks το απόγευμα.

Η παραπάνω παράγραφος δεν είναι ρεαλιστική.... ελπίζω τουλάχιστον να μην είναι...

Emo και ναρκωτικά
Κάποτε τα ναρκωτικά (ελαφριά-βαριά) κυκλοφορούσαν σαν μαγκιά σε ηλικίες 15-18. Τώρα δυστυχώς αυτό συμβαίνει και σε μικρότερες ηλικίες. Είναι πολύ λεπτό το θέμα και δεν μπορώ να πάρω θέση λόγο του ότι δεν είμαι ψυχολόγος ούτε κοινωνικός λειτουργός. Πάντως σίγουρα κάποιος που θα πάρει ναρκωτικά ή παίρνει ήδη δεν γνωρίζει πως είναι μια ηλίθια εξάρτηση που ψευδώς βοηθά στο να τον αποσπάσει από τα προβλήματα του, δημιουργεί όμως άλλα μεγαλύτερα. Δεν γνωρίζουν πως οι γνωριμίες που κάνουν και ο βούρκος που βουτάνε θα τους κυνηγούν σε όλη τους την ζωή.

Πάντως υπάρχουν πιο έξυπνοι τρόποι να ξεπεράσει κάποιος τα προβλήματα του. Ενδεικτικά θα αναφέρω την υγιή ερωτική ζωή, την αδελφική φιλία και τον διάλογο με τον ίδιο του τον εαυτό κάθε νύχτα. Αν και πάλι κάποιος δεν μπορεί για διαφόρους λόγους να έχει έστω ένα από τα παραπάνω τον καλώ να μιλήσει εδώ και να τα βγάλει όλα, και αν δεν θέλει να δημοσιεύσει τις σκέψεις του, μπορεί να μου στείλει προσωπικό μήνυμα από την επικοινωνία στο site .

Emo και αντίδραση
Στο προηγούμενο άρθρο για τα emo, όπως και στο παρόν, δεν μίλησα με καλά λόγια για το θέμα. Αυτό έκανε πολλά emo kids να αντιδράσουν και να πουν την διαφορετική τους γνώμη, ένα γεγονός που με ευχαριστεί ιδιαίτερα επειδή αν και δείχνουν πως είναι κλειστοί στον εαυτό τους και δεν τους ενδιαφέρουν τα κοινά, το αίμα τους ακόμη βράζει και έχουν την αντίσταση σαν λύση - αντί να την έχουν διαγράψει από την ζωή τους.

Ελπίζω και αυτό το άρθρο να έχει την ανταπόκριση που είχε το προηγούμενο. Και πάντα μένω ανοιχτός στο να έρθει ένα emo και να αλλάξει την γνώμη μου για αυτούς με επιχειρήματα.

Σχετικά άρθρα:
Τι είναι emo;
Emo kids & Emo style




Σχολίασε το!

Οι επισκέπτες έχουν γράψει 662 σχόλια!!. Σχολίασε το και εσύ!



Σχόλια

Εμφανίζονται τα σχόλια με την σειρά δημοσίευσης τους.

giwrgos

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007 04:27

file mou kata mia ennoia exeis dikio sthn anousia enasxolish mas alla san kurio protupo gia thn epilogh mas sto disimo sthn emfanish genikotera einai kalitexnes to styl dn legete mono emo alla kai tecktonik apo thn galia logo mousikou eidous oso

giwrgos

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007 04:29

epishs mhn mperdeute ta xazw kifisiotakia me autous pou dynode emo epeidh to xekinhsan ekei den shmainei oti eimaste oloi etc san auta .....

rassp

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007 12:34

giwrgos, φίλε μου το ντύσιμο punk το λατρεύω, δεν το θεωρώ καθόλου πρόβλημα. Όσο για τα χαζο-κηφισιοτάκια όπως λες (μου άρεσε ο όρος!) αυτά δεν με τρομάζουν.. θα βαρεθούνε μια μέρα και θα αλλάξουν.. ανησυχώ όμως για τους true emo.. τι ζουν, τόσο άσχημο, που να τους στέλνει στην εσωστρέφεια;

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Falcon 69

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007 17:32

Δεν ξέρω άν εσείς πετάτε ή πετάγατε πέτρες στα παράθυρα αλλά εμείς, όταν ήμουν έφηβος, πετάγαμε παραγινομένα σύκα στις κουρτίνες από τα ανοιχτά παράθυρα των σπιτιών, το καλοκαίρι.

rassp

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007 17:45

Falcon 69, χαχαχαχαχα παραγινομένα κι όλας;; τα υπόλοιπα;; Και κάνα αυγό πετούσαμε που και πού.. μέχρι που μας κατάλαβαν!

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007 15:32

Diafora pragmata toy psygioy apo ta mpalkonia stoys perastikoys

rassp

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007 19:09

Vash, σε βρίσκω κλασικό στις παραδόσεις!

Έχουμε ξεφύγει όμως λίγο;
Μήπως να γράψω και κανένα άρθρο πάνω στο θέμα;

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

sofaki@

Πέμπτη 01 Νοεμβρίου 2007 17:20

ΩΡΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.ΜΠΡΑΒΟ Κ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

emogirl

Παρασκευή 02 Νοεμβρίου 2007 01:50

imai emo...mporeite na mou peite ena logo na allakso k na do th zoh me allo mati??polu oraio keimeno!!!parolo pou de leei ta kalutera gia t emo 8etei t 8ema me oraio tropo..mpravo!

Vash

Παρασκευή 02 Νοεμβρίου 2007 22:37

emogirl den 8a soy pow egw na deis th zwh me allo mati, ayto einai diko soy 8ema oxi diko mpy. Ayto poy lew einai na mh me enoxleis me th symperifora soy (den sto lew proswpika genika milaw) k apla soy lew oti h gnwmh moy einai na eisai ligo pio 8etiki gia to perivallon soy.

rassp

Σάββατο 03 Νοεμβρίου 2007 04:44

sofaki@, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

emogirl, πραγματικά είναι λυπηρό που ψάχνεις λόγους για να δεις την ζωή με άλλο μάτι.. θα σου φέρω ένα παράδειγμα.. ένας φίλος μου πρόσφατα αρρώστησε από μια ασθένεια που δεν θεραπεύετε.. όταν μου το είπε και στεναχωρήθηκα, μου είπε με γέλιο πως γλυτώνει τον στρατό!!!
Το καλό πηγάζει μέσα από το κακό και αντίθετα! Εσύ διαλέγεις όμως το αν θα είσαι ο άνθρωπος που θα περιμένει το καλό μέσα από μια στραβή, ή την στραβή μέσα από μια όμορφη και γλυκιά κατάσταση..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

i'm emo!!!!<333333333

Σάββατο 03 Νοεμβρίου 2007 11:51

ta emo ta exun parexigisei oloi....einai paidia p exun apogoiteutei apo tn zoh ts g diaforus logus...k apla t ekfrazun pio pl me tn emfanisi ts...to kako einai oti oloi ts krazun...k dn mporun na katalavun tpt...poion enoxlume???? mporei na 8elume na pe8anume alla exume logus,.......ego pisteuo oti kanena emo dn mporei na autoktonisei gt dn exei t 8arros..oute k ego..all einai kapoies stigmes ts zohs p ftaneis se ena simeio p les "8elo na pe8ano"

rassp

Σάββατο 03 Νοεμβρίου 2007 18:34

i'm emo!!!!<333333333
Όπως βλέπω χρησιμοποιείς και εσύ το <3 που αν δεν κάνω λάθος είναι μια καρδιά, και ως γνωστόν η καρδιά συμβολίζει την αγάπη.. πως μπορείς να δώσεις τέλος στην ζωή σου όταν γνωρίζεις το απόλυτο νόημα της;

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Όνομα

Σάββατο 03 Νοεμβρίου 2007 21:44

keterina + mersina

Σάββατο 03 Νοεμβρίου 2007 21:45

1 gimnasio n.ionias

mersina kai katerina

Σάββατο 03 Νοεμβρίου 2007 21:50

oi emo einai xalia kai poly spastikoi.zise ti zoi xoris melanxolia kai xarakomata!

rassp

Σάββατο 03 Νοεμβρίου 2007 23:28

mersina kai katerina, να και ένα όμορφο σχόλιο.. Μπράβο!! Το χρειαζόταν η συζήτηση..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Κυριακή 04 Νοεμβρίου 2007 01:21

@i\\\'m emo!!!!<333333333

Den nomizeis oti eisai ligo mikri/os gia na mporeis na krineis ti zwh? Ti skata 15 eisai ti problimata mporei na exeis?Epiviwshs? ELEOS diladi.

i'm emo!!!!<333333333

Κυριακή 04 Νοεμβρίου 2007 15:35

rassp mporei na simvolizei tn agapi all an auth h agapi se petaei st peri8orio gt na tn ziso??????g na me pligonei ka8e mera k perissotero????

i'm emo!!!!!<33333333

Κυριακή 04 Νοεμβρίου 2007 15:40

Vash

ta provlimata arxizun apo tn stigmh p geniesai....</3 o ka8enas pleon kitaei mono tn eayto t....o enas pligonei tn allo...k to exo zisei prosopika pls fores...k exo prospa8isei na t kseperaso alla matea...gt ksanaginete..oloi s poulane pseftiki agapi k pezun me ta sines8imata s...eleos./...

i'm emo!!!!<33333333

Κυριακή 04 Νοεμβρίου 2007 15:42

k prosopika ka8imerina pligonome apo ts pantes.....

rassp

Κυριακή 04 Νοεμβρίου 2007 20:05

i'm emo!!!<33333333
Είναι λυπηρό αυτό που λες.. Κρίμα..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

am emo

Δευτέρα 05 Νοεμβρίου 2007 00:44

den axetai idea apo emo se orismena pragmata.ax mas parejighsate

rassp

Δευτέρα 05 Νοεμβρίου 2007 05:19

am emo, σε παρακαλώ, βοήθα μας να σας καταλάβουμε!

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

i'm emo!!!!!!!!!<33333333

Δευτέρα 05 Νοεμβρίου 2007 17:43

rassp

apla dn mporeis na me katalaveis......

kaneis dn mporei na me voh8isei pia....</3

rassp

Δευτέρα 05 Νοεμβρίου 2007 22:46

i'm emo!!!!!!!!!<33333333,
λυπάμαι.. αλλά εγώ σου δίνω τον χρόνο μου και πολύ θέληση για να συζητήσουμε για όποιο πρόβλημα σε απασχολεί.. πρέπει να σκεφτείς όμως αν κανείς δεν μπορεί να σε καταλάβει ή αν απλά δεν θέλεις να σε καταλάβει κάποιος..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Τρίτη 06 Νοεμβρίου 2007 00:00

Rassp den mporeis na voh8hseis ayton poy den 8elei na ton voh8hseis, mhn xaneis tzampa ton xrono soy.

am emo e3hghse mas eimaste anoixtoi :)

rassp

Τρίτη 06 Νοεμβρίου 2007 04:31

Vash, δεν θα σταματήσω να προσπαθώ να καταφέρω να κάνω κάτι που δεν μπορώ να κάνω.. Όπως είπα και στο άρθρο είμαι διαθέσιμος να ακούσω όλα τα προβλήματα που απασχολούν τους έφηβους.. Δεν ξεχνώ πως υπήρξα και εγώ έφηβος.. :)

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

i'm emo!!!!!!!!<33333333

Τρίτη 06 Νοεμβρίου 2007 19:04

rarrp

apo pantu zitao voi8eia alla oloi prospa8un na me parigorisun...kati p sixenome ego....pisteyo oti h parigoria EINAI T PIO eleino pragma.....eimai apogoiteumeni me pl pragmata...olus ts giro m...gnostus ,agnostus....exo ginei toso euais8iti p pligonomai me t paramikro......</3

rassp

Τετάρτη 07 Νοεμβρίου 2007 00:40

i'm emo!!!!!!!!<33333333
Η παρηγοριά είναι αυτό που θα σε βοηθήσει όμως.. είναι το ακόλουθο του προβλήματος.. Έτσι είναι απλά, δεν μπορείς να κάνεις κάτι να το αλλάξεις.. είναι όπως όταν πίνεις μπύρα και μετά πας τουαλέτα.. Όταν έχεις πρόβλημα θα έχεις και παρηγοριά..
Είναι περίεργο που την συχαίνεσαι γιατί είναι η ανθρώπινη φύση έτσι που να χρησιμοποιεί την παρηγοριά για να βοηθήσει το μυαλό να ξεπεράσει κάποιο πρόβλημα..
Σίγουρα έχεις προβλήματα.. Συνεχίζω όμως να πιστεύω πως θα μπορούσες να έχεις πολύ λιγότερα αν έβλεπες την ζωή με το διασκεδαστικό μάτι... Ψάξε κάτι αστείο μέσα σε οποιαδήποτε κατάσταση που σου την σπάει.. Όταν το βρεις θα ξεραθείς στα γέλια!1

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

ι'm emo!!!!!<333333333

Πέμπτη 08 Νοεμβρίου 2007 14:40

to simantikotero provlima m ei\nai enas erotas.....ena paidi opu prosfata xorisame.....</3eixame sovari sxesi all xorisame....ti na tn kano tn zoi an dn mporo na eimai me ayton p 8elo??>?na eimai apla distixismeni?????

i'm emo!!!!!<33333333

Πέμπτη 08 Νοεμβρίου 2007 14:42

an den eiomai mazi me auton p 8elo eimai distixismeni.....all exo k alla pro......

Punk angel

Πέμπτη 08 Νοεμβρίου 2007 18:22

mprabo gia to ar8ro s

egw prwswpika ayto t stadio t perase k itan ena apo t xeirotera stadia ts zwis m !!!!!

1 xaneis t pio wraia pragmata poy exei i zwi gelia boltes ....... k zeis s enan kosmo m kleista para8ira p dn anigoyn k pio t noima g ayto i zwi 8elei poli kefi k oxi apaisiodo3ia !!!!!!!! k n mn eisai distixismeni gia ena paidi exeis olokliri zwi mprosta s !!!!!!!! dn simainei oti t panta stamatisan s ayton !!!!!!!!!

Vash

Παρασκευή 09 Νοεμβρίου 2007 02:25

O_o Einai san na vlepw ton aggelo na milaei apo gynekeia fwnh.

i'm emo!!!!!<33333333 3erw kala ti pernas. To xe k enas filos moy alla aytos eipe na to ri3ei k sto alkool ektos apo ta alla. Alla kamia stigmh to 3eperase, arga men alla kalio arga para pote. Etsi einai h an8rwpinh fysh den kollaei eykola se pragmata gia poly kairo.

Vash

Παρασκευή 09 Νοεμβρίου 2007 02:25

Profanws ennow kapoia stigmh. Rassp vale kana editor gia ta posts re :P

xXx$oFiAxXx

Παρασκευή 09 Νοεμβρίου 2007 16:20

Edw gt den egrapsa sxolio???tespa...Emena m'resei ekei p les gia thn kathimerinothta twn emo!!!Mia erwthsh,Autes ti prostheseis(15+13,5+24...)Gt tis exeis valei?

rassp

Παρασκευή 09 Νοεμβρίου 2007 16:41

i'm emo!!!!!<33333333, αν δεν θέλεις να νιώσεις καλύτερα, και δεν προσπαθήσεις, εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα!

Punk angel, ευχαριστώ και καλώς ήρθες στον non-emo κόσμο!!

Vash, για το Άγγελο λες; Πέρασε τέτοια φάση;
Όσο για τον editor θα γίνει και αυτό κάποια στιγμή.

xXx$oFiAxXx, ναι έχει πλάκα η συγκεκριμένη παράγραφος!! Οι προσθέσεις είναι μια τυπική ασφάλεια για το site, για να μην μπορεί κάποια μηχανή να βάλει εκατομμύρια σχόλια σε ένα δευτερόλεπτο (λέμε τωρα..)!

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2007 00:19

Rassp ton aggelo ton tsimpoykelh lew e oxi ton nevah. Oxi emo fash, h mallon oxi sto ntysimo sta alla nai.

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007 02:19

Lpn me ti seira mou thelo na prostheso oti i emo koinotita einai genika poli pareksigimeni...kai to provlima dn einai oti exei pareksigithei apo toys pantes(gt kapoia stigmi tha ginotan etsi kai allios) alla to oti exei pareksigithei apo atoma pou dn exoun katsei kan na asxolithoun me tous emo kai genika me tis katigories ton emo pou iperxoun...oi katigories emo pou iperxoun einai treis kai einai oi ekseis:Emo,true i more emo kai false emo...i kathe mia parolo pou dn diaferei poli apo tin alli exoun kapoies mikrodiafores kai mesa apo aytes mporei na katalabei kapoios ti symbainei...arkei na asxolithei kai oxi na bgazei simperasmata mono apo tin emfanisi mas!!sygekrimena i katigoria ton false emo stin opoia kai aniko apotelei to idio ntisimo me ton koinon emo me ti diafora tou oti ta agoria dn xreiazete na bafoun ta matia toys kai ta nixia toys an dn to theloun oi idioi.Episis to eksanagastiko bisexual fainomeno dn iparxei se ayti tin katigoria kai akoma ta xarakomata einai elaxista afou exoume siniditopoiisei oti i zoi dn einai zoi an dn kaneis ena karo malakies apo tote pou ksipnas mexri tin ora pou tha koimitheis.Exo kanei ton geitona mou na ferei tin astinomia kai tin pirosbestiki pano apo 10 fores epd to spiti tou plimmirizei apo aneksigitous logous gia ekeinon...alla ego tha sinexizo na toy plimirizo me to lastixo tou spitiou mou akoma kai an o oros emo me xaraktirizei!!

false emo

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007 02:20

sorry gia tin proigoumeni eleipsi onomatos...

rassp

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007 02:28

false emo, θα σου απαντήσω αύριο γιατί τώρα νυστάζω και το "true, more, false" σηκώνει μεγάλο σχόλιο..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

false emo

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007 17:08

Orea...eimai atoimos na to akouso kai anipomono!!!

rassp

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007 18:41

Θα αρχίσω θυμίζοντας σου πως μιλάμε για μια κοινότητα που έχει σαν ιδεολογία την απέχθεια απέναντι στην ζωή. Μόνο και μόνο από αυτό βλέπουμε πως είναι ασόβαρη.

Η αλήθεια είναι πως πρώτη φορά ακούω για τις τρεις κατηγορίες.. αλλά το οτι υπάρχουν και αυτές κάνει την κατάσταση ακόμη πιο λυπηρή.

Αυτό έλειπε να βάφονται και να ερωτεύονται με το ίδιο φύλο αν δεν το ήθελαν.. Δηλαδή υπάρχουν και τέτοια άτομα; Που εξαναγκάζουν τον εαυτό τους να είναι κάτι που δεν τους αρέσει σαν θυσία για να γίνουν "true emo";; Έλεος..

Όσο για το "ένα κάρο μαλακίες στην ζωή".. Η ζωή είναι όπως θέλεις να την δεις.. Κάθε στραβή κρύβει μέσα της μια καλή κατάσταση που δεν θα υπήρχε χωρίς την στραβή.. Αρκεί να την ψάξεις - να θέλεις να την ψάξεις.. Τώρα, αν εσύ δεν θέλεις να δεις τα όμορφα της ζωής, δες τουλάχιστον την ζωή των non-emo παιδιών που δεν διαφέρουν από εσένα.. Αυτά τα παιδιά θα έχουν να θυμούνται όμορφες μνήμες από την εφηβική τους ηλικία..

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε προβλήματα, και αυτά τα προβλήματα με την ωρίμανση μας, γίνονται ακόμη πιο σοβαρά.. Για σκέψου να είχες 3-4 παιδιά να θρέψεις, χωρίς δουλειά και χωρίς λεφτά.. Για σκέψου να ήσουν 40 και να άρχιζαν οι φίλοι σου να "φεύγουν" από καρδιακά, καρκίνους και χοληστερίνη (Ναι, τόσο νωρίς ξεκινάει).. Σκέψου όμως ότι αυτοί οι άνθρωποι που τα ζουν αυτά τώρα, επιβιώνουν και χαμογελούν με την πρώτη ευκαιρία..

Δεν λέω πως δεν είναι σημαντικά τα προβλήματα στην εφηβεία, λέω πως ξεπερνιούνται σχετικά εύκολα..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Unknown user

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007 02:29

false emo, Katalaveneis oti ayto to teleytaio poy kaneis einai adikhma etsi?

False emo(original)

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007 03:58

Opa...perimenente ligo...kapoios me sampotarei...to mnm apo kato parolo pou leei false emo dn einai diko mou...opote opoios thelei na kanei toys allous na fainontai akiroi parakalo na min to kanei kai na ballei diko toy onoma gia na ekferei tin gnomi tou...Oso gia tin apantisi sou rassp exo na sou po oti nai yparxoun atoma pou einai emo kai aksanagazoun ton idio toys ton eayto na kanoun pragmata pou dn theloun alla ta "epibalei" i emo koinonia...kai apo oti katalabes symfonoume sto gegonos oti i efibiki ilikia einai i kaliteri kai sou dinei ta pio aksexasta xronia tis zois sou!!Kai opos sou eipa akoloutho ton kalitero dromo,an kai ligo iperbolikos gt to parag@m@o kapoies fores,gia mia aksexasti paidiki-efibiki ilikia..!!

rassp

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007 18:14

false emo, χαίρομαι που βλέπεις ότι τα χρόνια της εφηβείας είναι τα καλύτερα..
Το τι κάνεις όμως σε αυτά τα χρόνια μπορεί να σε στιγματίσει για πάντα.. Για αυτό καλύτερα θα ήταν να κάνεις μεν ότι γουστάρεις, να είναι δε νόμιμο..

Αυτό είναι μάλλον και το τι ήθελε να πει ο προηγούμενος σχολιαστής, και το όνομα σου πρέπει να το έβαλε κατά λάθος επειδή αναφερόταν σε εσένα..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2007 18:21

O unknown egw eimai den 3erw gt m evgale etsi egw evala onoma. Den deixnw atomo sygkekrimena allwste den yparxoyn onomata mono nicks. Apla ypodiknyw kati.

Vash

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2007 18:41

Oso gia tis 3 kathgories. Sorry poy 8a to xalasw alla aftes h kathgories yparxoyn pantoy, se ka8e ideologia. O klasikos, o fanatikos k o apomimish.

rassp

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2007 20:38

Vash, να βάλω το nick σου στο σχόλιο εκείνο;

Όσο για της κατηγορίες.. Μπορεί να υπάρχουν παντού αλλά τα emo είναι η πρώτοι που χαίρονται που είναι έστω και απομίμηση!

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

false emo

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007 04:05

Nai to eixa katalabei ayto poy egine me ton vash kai oti xrisimopoiithike to onoma gia na anaferthei se mena,apla to anefera gia kathe endexomeno...Pantos i ali8eia einai oti genika oi emo eimaste mia apomimisi tou gothicpunk stereotypou opote mporeis na mas peis apomimisi...apla ego dn egina emo gia tin ideologia toys apla mou aresei to olo styl kai prin gino emo imoun punkas kati to opoio moiazei arketa me to emo opote apla ekana kapoies "mikro" allages stin ousia...To kirio thema omos einai oti oi pantes exoun pareksigisei toys emo genika...mono kai mono epd krinoun apo tin emfanisi...ayto einai pou mas ennoxlei poli..!..!

tsoutsa

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007 19:30

ein t pio trello kra3imo poi exw akousei k exw diavasei 8a eprepe n svisteis apo edw..eic 3eftilas g kt tetoio..mono auto lew

tsoutsa

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007 19:31

ean eic kamenos k koble3ikos tote exeis pb megale m t ar8ro s!

emo 4 ever

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007 20:46

false emo poso xronon eisai

emo 4 ever

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007 20:48

false emo poso xronon eisai

rassp

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007 20:52

"ein t pio trello kra3imo poi exw akousei k exw diavasei"
Ευχαριστώ! Με κάνεις να ντρέπομαι!

"8a eprepe n svisteis apo edw"
Από που να σβηστώ καλέ; Από το internet;

"eic 3eftilas g kt tetoio"
Σε παρακαλώ, δεν βρίσκεσαι σε κανένα γήπεδο..

"ean eic kamenos k koble3ikos"
Καμένος με αυτές τις βροχές; Που να πάω παραλία με αυτό τον καιρό;

"exeis pb megale m t ar8ro s!"
Μπα, το πρόβλημα το έχετε εσείς τα emo.. εγώ δεν γκρίνιαξα για κανένα ανύπαρκτο πρόβλημα μου..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

rassp

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007 20:54

false emo, δεν έκρινα κανένα από την εμφάνιση.. ίσα ίσα που λατρεύω το στυλ των emo girl.. Η ιδεολογία σας είναι που μου την σπάει!

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

emo 4 ever

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007 20:56

ακουει κανενας απο εσας Tokio hotel?

emo 4 ever

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007 20:57

false emo poso xronon eisai

false emo

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007 03:24

emo 4 ever blepo oti epimeneis sto na matheis tin ilikia mou...:DTo gt dn to ksero alla dn exo prob na sou po...se ligous mines klino ta 18 ara eimai 17.8:)...Oso gia tous Tokio Hotel exo akousei ola ta kommatia toys kai mporo na po oti mono ta agglika kommatia mou aresoun...oi germanikes ekdoseis toys dn mou aresoun...genika dn mou aresei na akouo tragoudia kai na min katalabaino ti lene...thelo na piano kai to noima toy kathe kommatiou...Rassp dn eipa oti esy sygkekrimena krineis apo tin eksoteriki emfanisi alla oti genika oi "megaloi" tis genias mas skeftontai me ayti ti logiki...Pantos o emo 4 ever exei sikio sto oti to arthro sou dn prodidei oti sou aresei kai toso to emo style...to antitheto akribos tha elega oti bgazei pros ta ekso

false emo

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007 03:36

emo 4 ever blepo oti epimeneis sto na matheis tin ilikia mou...:DTo gt dn to ksero alla dn exo prob na sou po...se ligous mines klino ta 18 ara eimai 17.8:)...Oso gia tous Tokio Hotel exo akousei ola ta kommatia toys kai mporo na po oti mono ta agglika kommatia mou aresoun...oi germanikes ekdoseis toys dn mou aresoun...genika dn mou aresei na akouo tragoudia kai na min katalabaino ti lene...thelo na piano kai to noima toy kathe kommatiou...Rassp dn eipa oti esy sygkekrimena krineis apo tin eksoteriki emfanisi alla oti genika oi "megaloi" tis genias mas skeftontai me ayti ti logiki...Pantos o emo 4 ever exei sikio sto oti to arthro sou dn prodidei oti sou aresei kai toso to emo style...to antitheto akribos tha elega oti bgazei pros ta ekso

emo 4 ever

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007 16:16

false emο den epimenv na mathv thn ilikia sou apla rvthsa kai gia tous tokio hotel kai egv auto pistebv

rassp

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007 19:04

false emo, το άρθρο γράφτηκε για να κράξει.. έτσι είναι.. Δεν μου αρέσει καθόλου η ιδεολογία των emo.. μου αρέσει όμως πολύ το punk στυλ που και οι emo έχουν υιοθετήσει..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

false emo

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007 17:29

emo 4 ever to eipa ayto gt to eixes rotisei 3 fores kai ipethesa oti se enoiaze gia na bgaleis kapoia symperasmata giayto...

rassp to thema einai oti esy o idios les oti to arthro sou exei skopo na proseggisei toys emo gia na sou poun kai oi idioi ti gnomi toys...an esy to mon opou kaneis einai synexos na mas krazeis to mono pou tha katafereis einai na mas dikseis oti eisai allos enas apo toys pollous enilikes pou dn mas apexthanontai gia logous emfanisis kai mono...an kai esy eipes oti dn sou aresei i ideologia opote esy eisai ekseresei se ayto to simeio

Vash

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007 20:58

Mhn kanete dipla posts xwris logo.

rassp

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007 22:14

false emo, σου είπα πως δεν συμφωνώ με την ιδεολογία, την βρίσκω γελία και θέλω να βοηθήσω παιδιά να ξεφύγουν από αυτή.. Ξαναλέω πως λατρεύω το στυλ κάτι που νομίζω σημαίνει ότι δεν σας κρίνω μόνο από την εμφάνηση..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

tara

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2007 18:09

πεθανε καποιος απο τους tokio hotel?

false emo

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007 01:08

Dn exo akousei kati tetoio...

i'm emo!!!!!<3333333

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007 21:35

hi k pali...prospa8isa na kseperaso ta pro m alla matea..</3 ola einai idia oloi exun pesei pano m.,..akoma k filoi...oloi m lene oti exo allaxei apotoma...</3 me pligosan afantasta......</3</3 akoma k oi goneis m........olo m mpenun ides opos pos na pe8ano gt eimai se apognosi.....ta exo fobi8ei ola...akoma k tn eauto m..na fantastite arxisa t kapnisma k eme mono 14/2 xronon....ka8omai k skeftomai t 8a ekanan oloi p lene oti me agapun an me exanan...</3

Vash

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007 00:09

i'm emo!!!!!<3333333 eprepe na hsoyn gnwsth mas. 8a strwnes se xrono dt. Egw pali i'm emo!!!!!<3333333 eimai to akrivws anti8eto apo sena. Sxedon entelws anais8htos. K aporw re c pws mporeis k eisai etsi opws les. Mhpws perneis ta panta poly kata8liptikosovara?

rassp

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007 17:05

Τι εννοείς προσπάθησες; Καθόσουν και τα σκεφτόσουν; Πρέπει να σκεφτείς την λύση, όχι το πρόβλημα..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Όνομα

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007 14:08

hey!!guys...egw prospa8w na ginw "3m{}"...

loipwn egw dn ginomai emo epeidi..dn kserw gt...!!!alla aplws dn niw8w kala,barieme p zw,misw ton eayto m...,misw ta panta!!!!

rassp

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007 21:25

Φίλε μου.. αν βαριέσαι την ζωή σου, βάλε ένα στόχο και προσπάθησε να τον κατακτήσεις.. Αν μισείς τα πάντα, βρες κάποιο άτομο να σου γεμίζει την ζωή και όλα θα αλλάξουν.. Με το να γίνεις emo απλά θα κάνεις τα πράγματα στην προσωπικότητα σου χειρότερα..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007 22:25

Kapws etsi den htan k o hitler? Mhsoyse ta panta ektos apo thn areia fylh klp klp. Mhpws htan emo?? Na to psaksoyme. ELEOS LEW EGW

rassp

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007 23:37

Ο Hitler ήταν emo

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

rassp

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007 23:39

Τα ντοκουμέντα μιλούν από μόνα τους.. Στην επάνω εικόνα βλέπουμε τον έφηβο Αδόλφο σε αναμνηστική φωτογραφία κονσέρτου της εποχής του. (Φρικιπαίδεια)

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

PaNoRX

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007 04:50

den ine ta pada toso apla... emo kids... xipniste!!! se pia kinonia oi enilikes katalavenan tous efivous??? ELEOS!!! kai an den sas aresi h zoi 'H psofiste 'H kade kati gia na thn alaxete! kata kerous ginode poles efivikes epanastasis me trano paradigma ta pedia ton louloudion pou polemisan poli alla megalosan ke aftoi :) mhn anhoneste zoi einai... tha perasi :)

PaNoRX

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007 04:52

den ine ta pada toso apla... emo kids... xipniste!!! se pia kinonia oi enilikes katalavenan tous efivous??? ELEOS!!! kai an den sas aresi h zoi 'H psofiste 'H kade kati gia na thn alaxete! kata kerous ginode poles efivikes epanastasis me trano paradigma ta pedia ton louloudion pou polemisan poli alla megalosan ke aftoi :) mhn anhoneste zoi einai... tha perasi :)

rassp

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007 18:47

PaNoRX, συμφωνώ μαζί σου.. και μου άρεσε και το "ζωή είναι, θα περάσει"... αλλά ρε συ, αν περάσει και την χαραμίζουν τι κάνουν;

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

PaNoRX

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007 19:22

rassp, prin valis to heri sou sthn fotia nomizes oti akindini, h den ixeres poso poli kei... an den klinomoun dio hronia sto pc den tha mou linotan pote toso kathara h aporia ti ine h zoi... pernas ta stadia sou k mathenis apo ta lathi sou... an to metaniosa? ohi pote... giati den tha imoun aftos pou ime ke afto pou epelexa... ke ksero pia oti den prokite na to xanakano... an den klapsis tha katalavis giati ine toso omorfo to gelio?

PaNoRX

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007 19:26

sthn teliki gia posa hronia pistevis oti tha minoun emo sthn filosofia tous... otan tha perasoun thn efivia tous? oi gonis tou kathenos ine ipefthinos gia to pedi tou... ohi na to prosehi gia na mhn pari narkothka h na mhn kovi tis fleves tous, alla na tou dosi agaph na di th ine na agapas. an axizi h zoi tous. isos tora lipoude epidi den ehoun agapi, isos etsi kapia mera na doun ti ine zoh ke agaph kalitera apo emas pou kseroume idi. simfonis?

PaNoRX

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007 19:59

rassp, prin valis to heri sou sthn fotia nomizes oti akindini, h den ixeres poso poli kei... an den klinomoun dio hronia sto pc den tha mou linotan pote toso kathara h aporia ti ine h zoi... pernas ta stadia sou k mathenis apo ta lathi sou... an to metaniosa? ohi pote... giati den tha imoun aftos pou ime ke afto pou epelexa... ke ksero pia oti den prokite na to xanakano... an den klapsis tha katalavis giati ine toso omorfo to gelio?

rassp

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007 01:16

PaNoRX, δεν πιστεύω πως υπάρχουν γονείς που δεν ανησυχούν για τα παιδιά τους και για το πως αντιμετωπίζουν, τα παιδιά αυτά, το πρόβλημα των ναρκωτικών.. Επίσης η αγάπη του γονιού είναι κάτι που δεν μπορεί να καταλάβει κανείς αν δεν γίνει γονιός.. Η μάνα έχει ακόμη μεγαλύτερη αγάπη, δεν μπορώ να φανταστώ πως μοιάζει καν να έχω έναν άλλο άνθρωπο, όχι στο μυαλό μου, ούτε στο σπίτι μου αλλά μέσα μου, σωματικά.. Να τον περιβάλει το δέρμα που περιβάλει και εμένα.. Μόνο οι γυναίκες έχουν την ευκαιρία να ζήσουν αυτή την αίσθηση, και νομίζω πως after that το σπλάχνο είναι ένα δημιούργημα για το οποίο η μάνα θα έδινε τα πάντα.. Άρα μην μου λες πως οι γονείς πρέπει να δώσουν περισσότερη αγάπη, απλά ίσως πρέπει να ψαχτούμε λίγο για το τι είδους αγάπη θέλουμε να λαμβάνουμε..

Αν εσύ πιστεύεις πως η αγάπη δεν έχει να κάνει με την προσωπική ζωή ενός ανηλίκου, είσαι λάθος.. Ο ανήλικος μπορεί να έχει την δική του ζωή και τα δικά του όνειρα, αλλά όσο τον ταΐζουν, όσο του πληρώνουν τα πάντα και όσο τον βοηθούν να ξεπεράσει ασθένειες και ότι άλλο τον ταλαιπωρεί.. τόσο πρέπει και αυτός να σέβεται την γνώμη των "ευεργετών" του.. Χωρίς φυσικά να σημαίνει αυτό πως το έφηβος χρωστάει κάτι στους γονείς του.. μέχρι την ενηλικίωση είναι υποχρέωση των γονέων ή των κηδεμόνων να μεγαλώσουν με τον καλύτερο τρόπο το παιδί..

Όσο για το ότι βρήκες τον εαυτό σου κλεισμένος στο PC όπως λες.. σε πληροφορώ πως δεν είναι και το χειρότερο αυτό.. τουλάχιστον είχες μια επικοινωνία - έστω και μέσω internet.. Χαζό εκ μέρους σου μεν, επιλογή σου δεν.. Ο μόνος που μπορεί να σε αναγκάσει να ενταχθείς στην κοινωνία είναι ο ίδιος σου ο εαυτός... και μην ανησυχείς, θα γίνει και αυτό.. την μέρα που θα αρχίσουν τα σοβαρά προβλήματα..

Σκέψου την νύχτα που θα κλαίει το μωρό σου αλλά εσύ θα πρέπει να ξυπνήσεις νωρίς για να δουλέψεις για να πάρεις 700 ευρώ και να παραληρείς στο μυαλό σου να πολλαπλασιαστούν δια μαγείας μέσα στην τσέπη σου..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

PaNoRX

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007 12:39

rassp eho ksekolisi edo ke polla hronia apo to pc... mallon den sto eksigisa kala. sorry den leo oti oi gonis tous den tous agapane... aplos h mia mana ine me to pirouni pano apo to pedi ke lei FATO! fato tora. h allh mana lei an thes fato, gia mena tha itan kalo na to fas, h allh lei to fai ine sto trapezi (an theli troi) allh mana lei ime kourasmeni pare kati ap exo... allos stelni to pedi tou filaki epidi pistevi oti ine kalo gia afton na ksekolosi apo ta narkotika... h agaph ekfrazete me telio diaforetiko tropo... den hriazete mia aplh agaph, alla kathodigisi... pedia... ohi ipervoles! pan metron ariston! asheto, otan kano refresh sthn selida mou ksanavazi to post mou 2h fora :(

hoho, o RASSP ton PAIRNEI

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007 19:07

re malaka se peirane xampari!

lalalaalaa!!

ta 13 exoun kserthei sto gelio me tis poutses pou les!

les na mhn vrizoume alla gia kapoion me tin idaiologia twn emo otan akouei "exeis aniparkta provlhmata kai h zwh einai wraia"

einai sa na lene se sena "gamw to spiti sou"

katalaves gt erxontai oi ntomates katamoutra?

ante, mazepsou, den se pairnei

hoho, o RASSP ton PAIRNEI

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007 19:11

vash, oloi anwnimoi eimaste. pou ksereis pws ontws 15 einai to emo pio katw?

kai pou ksereis ta provlhmata?

mporei na autoktonhse h mana tou, o pateras na efuge apo to spiti k na viastike apo ton 8eio tou!

an einai dunaton, den dinetai oute mia eukairia na diatupwsoun thn idaiologia tous???

rassp

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007 22:55

PaNoRX, και πάλι έχεις δίκιο σε αυτά που λες, και συμβαίνει, δυστυχώς, συχνά..

Το κακό όμως είναι πως τα emo που βλέπουμε καθημερινά δεν είναι αυτό ακριβώς.. ίσα ίσα πιστεύω πως δεν τους λείπει τίποτα..

Προσωπικά κράζω το ψευτο-life-sucks που παρουσιάζουν δραματικά τα παιδάκια που έχουν ζήσει μόλις το 1/4 της ζωής τους και έχουν βγάλει ήδη συμπέρασμα..

Αυτό όμως δεν σημαίνει πως βρίσκω, για τους αληθινά αδικημένους από την ζωή, σωστή την λύση να κλειστούν στον εαυτό τους.. ότι, μα ότι και να έχει συμβεί, πάντα χρειάζεσαι ένα φίλο, έναν έρωτα ή κάποιον άσχετο που σε κοιτά με συμπάθεια να σου ανεβάζει το ηθικό..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

rassp

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007 22:57

Όσο για τον ανώνυμο (περίεργο) σχολιαστή, δεν θα διαγράψω τα σχόλια σου ώστε να αντιλαμβάνονται οι αναγνώστες οτι έχουν να κάνουν με ένα blog που πραγματικά υπάρχει ελευθερία απόψεων.. ευχαριστώ..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007 01:08

@ hoho, o * ton PAIRNEI

Pote den eipa oti kapoios sygkekrimenos einai 15. Na diavazeis kalytera. Eipa oti san ideologia emfanizete stoys efhvoys me meso oro profanws ta 15. An ontws exei tetoia provlimata poy les, yparxei panta h pronoia. An den kanei o idios kati den ftew egw giayto. Oyte 8a ton lyph8w, oyte 8a dei3w oitko. Gia na ma8ei kapoios prepei kapoia stigmh kapoios allos na kanei ton kako. As eimai egw aytos poy to kanw toylaxiston ensynhdhta. K ta provlhmata poy exei kapoios den synhstoyn ideologia. Mporei opoiosdhpote na ekfrasei ta provlimata toy eley8era den eipa tpt se kanena me kaki 8elhsh k an lhf8hke etsi apo kapoion zhtw sygnwmh. Ah oso gia to an enas emo einai efhvos genika. Pisteyw akradanta k mono adiashsta apodeiktika stoixeia 8a alla3oyn th gnwmh moy oti kaneis an8rwpos anw twn 22-25 etwn den 8a antimetopisei th zwh toy me vasi thn emo ideologia.

Gia oti 3exasa na grapsw 8a epaner8w :P

rassp

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007 01:28

Vash, λυπάμαι που σου το λέω αλλά την παρασκευή καθώς παρακολουθούσα MAD η εκπομπή έλαβε το παρακάτω μήνυμα:

"Είμαι 39 ετων και δεν με νοιάζει αν με λένε ανορεξική.. εγώ θέλω να γίνω 36 κιλά για να είμαι το καλύτερο emo"

Φυσικά η απάντηση από την όμορφη/έξυπνη/φανταστική παρουσιάστρια (ναι, μου αρέσει) ήταν αναμενόμενη;

"Όποια το έστειλε αυτό, είναι βλαμμένη!"

Ίσως να ήταν μεμονωμένο περιστατικό - το ελπίζω - ίσως όμως να είναι και μεγαλύτερο το πρόβλημα από ότι νομίζουμε..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007 13:17

Symfwnw me thn paroysiastria. Eleos, apla epeidei den exei tpt na kanei sth zwh ths e as ginei emo. Ti allo 8a akoysw s aythn thn koinwnia O_o

BTW ti sxesh exoyn ta kila me to emo? Yparxei kapoio standar? Enhmerwste me kapoios. Oxi tpt allo apla einai adynaton enas fysiologikos enhlikas na zei me 36kg.

Όνομα

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007 20:00

pistevw pws o a8enas exei t dikaiwma na einai opws 8elei omws t emo exei ginei moda poia!!!palia kaneis dn eixe provlhma mazi tos alla apo tote pou vghkan polla malakismena sthn fora tous krazoun oloi|!!!t na xarakonete kapoios gt etsi legete k oxi kovw fleva einai polly epikindino k xreiazete psyxologikh k prwsopikh styrixh!!!!!!!g ayto mn koroidevete gia kapoion pou aytotraymatizete!!!einai sovaro!!twra an kapoia malakismena t peiran gia asteio kalytera na t xexasoun gt dn 8a exun kala xemperdemata!!!!!filakia

rassp

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007 22:29

Ναι έχεις δίκιο, είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα και είναι κάτι που προβάλει η ιδεολογία των emo. Υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν πως πρέπει να το κάνουν για να γίνουν emo. Δεν είναι έτσι, κανείς δεν πρέπει να κάνει κακό στον εαυτό του λόγο μιας μόδας και αυτοί που ισχυρίζονται κάτι τέτοιο είναι τρομοκράτες.

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007 23:03

Na k mia sxetiki webpage apo to NIH: http://nhlbisupport....
Gia osoys den 3eroyn ti einai to NIH (National Insitutes of Health): http://www.nih.gov/

emo princess.......

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007 14:54

το emo δεν ειναι μοδα ειναι τροπος ζωης!ΕΞΕΡΟΥΝΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΜΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ!ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΕΜΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bubble

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007 17:31

λοιπον φιλοι μου εχωντας ενημερωθει για τουσ emo πιστευω πωσ emo δεν ειναι να κσυπνησεις μια μερα και να πεισ θελω να γινω emo διοτι η σημερινη νεολεα αυτο κανει.προσπαθουν να αναδειχθουν να κανουν εντυπωση.emo γινεσαι σιγα σιγα με τ παροδο τ χρονου και μετα απο καποιοες καταστασεις χαρακωνονται για να διωξουν τον πονο και να τιμωρησουν τον εαυτο τους η εννοια emo εχει αλλιωθει και εξευτελιστει....πριν βγαλουμε καποια συμπερασματα ας αναρωτηθουμε,ας ψαχτουμε λιγακι

Vash

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007 23:13

Para8etw apospasma apo to wikipedia:

Emo is also sometimes associated with a certain fashion. Emo clothing is characterized by tight jeans on males and females alike, long fringe (bangs) brushed to one side of the face or over one or both eyes, dyed black, straight hair, tight t-shirts which often bear the names of rock bands (or other designed shirts), studded belts, belt buckles, canvas sneakers or skate shoes or other black shoes (often old and beaten up) and thick, black horn-rimmed glasses. Emo fashion has changed with time. Early trends included straight, unparted hair (similar to that of Romulans and Vulcans in Star Trek), tightly fitting sweaters, button-down shirts, and work jackets.[citation needed] This fashion has at times been characterized as a fad.



In recent years, emo, in the popular media, has been associated with a stereotype that includes being emotional, sensitive, shy, introverted, or angsty. It is also associated with depression, self-injury, and suicide.



Na tonistei oti ena site san to wikipedia exei to emo ws rock eidos moysikhs.

rassp

Σάββατο 01 Δεκεμβρίου 2007 01:15

Vash, ευχαριστώ.. είναι, νομίζω, η πιό αντικειμενική εικόνα που μπορούμε να έχουμε.. όχι πως θα επηρεάσει κανένα παιδάκι αλλά καλό είναι να υπάρχει.. όσο για την μουσική, είναι punk με στοιχεία rock.. που στο κάτω κάτω punk και rock έχουν πολλά κοινά στοιχεία.. δεν μπορούμε να αρνηθούμε το είδος μουσικής - όπως δεν μπορούμε να αρνηθούμε και το ότι οι HIM παίζουν ένα δικό τους metal..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

emo-girl

Κυριακή 02 Δεκεμβρίου 2007 17:05

Eimai ki egw emo....Kai lipon??Oloi mas vrizete...Varethika pia...Ti sas exoume kani,tha mou exigisi kanis??

Tespa...I'm emo!!!!!>333333 thelw na sou pw pws pragmatika se katalaveno kai se niotho...Ki egw exo apogoiteuti ap ti zwi,toso gia ton erwta oso kai gia ola ta ipolipa...Edw kai kairo vlepw ton kosmo mou na katastrefete...Oi filoi...oi oikogenia...Kai to agori pou agapw episis...Kala..as min to anoixw auto to thema...Empasi..Exw pei polles fores 'thelo na pethano' omws pote den ekana apopires gia kati tetoio...Twra teleutea idika exw gini...Afiste...Kleo me to paramikro,fovamai...Ezisa xthes kai kati allo tragiko...Den einai zwi auti..Oloi eseis pou mas vrizete...Giati den mas skotonete epitelous na isixasoume oloi??????

rassp

Δευτέρα 03 Δεκεμβρίου 2007 14:07

emo-girl, μιλάς για τον θάνατο σαν να είναι λύση.. ωραία υπάρχουν καταστάσεις στη ζωή που είναι άσχημες.. πολύ... συνήθισε το και ξεπέρνα το.. βρες δύναμη και κάτι άλλο να ασχοληθείς και θα περάσουν όλα..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Δευτέρα 03 Δεκεμβρίου 2007 14:11

Einai paranomo giayto.

koni

Τρίτη 04 Δεκεμβρίου 2007 14:10

dikaioma sou na ekfereis ti gnomi s.ap ti mia pleura exeis dikio oti i ideologia t emo einai antitheti me t ilikia tis efibias,omos kanenas emo dn peirazei eukola kanenan.antitheta pio taraxies einai gothades,rapheads.ligoi einai oi pragmatikoi emo.oloi pozeria einai,diladi akolouthoun t styl dtysimatos,malliou,mousikis.apeiroelaxistoi pisteuoun st emo ideologia.k osoi kanoun t emo st parea t kovontas t fleves tous autoi legontai zemo kathos kanoun kati p dn t ebneei mono k mono gia n ginoun arestoi st alla pozeria.t thema sigoura einai amfilegomeno.episis t styl ntysimatos t emo einai gamato.k auti i kaki apopsi telos g t emo exei pigasei apo t oti autoktonoun st 27 kati p simvainei1 st 1.000.000.

rassp

Τρίτη 04 Δεκεμβρίου 2007 20:02

Αγαπητή koni,

το στυλ των emo είναι σχεδόν ίδιο με των punk.. απλά πιο ακριβό.. γιατί λοιπόν αν τους αρέσει μόνο το στυλ δεν λέγονται punk; Η απάντηση είναι "επειδή δεν είναι την μόδας το punk"..

Γιατί λένε πως θα αυτοκτονήσουν αν δεν έχουν σκοπό να το κάνουν; Η απάντηση, όπως είπες και εσύ, είναι "επειδή θέλουν να το παίξουν στα άλλα ποζέρια"..

Και εγώ σου λέω τώρα.. δεν είναι λογικό να κράζω κάποιον που αν και σίγουρα έχει πολλά στον χαρακτήρα του που τον κάνουν μοναδικό - όπως όλοι μας - προσπαθεί να δείξει κάτι που δεν είναι, έτσι απλά για να ακολουθήσει μαζί με τα άλλα πρόβατα τον βοσκό που τον λένε GAP (ή οποιαδήποτε άλλη πολυεθνική που εμπορεύεται ρούχα emo);;

Πολλοί είναι πρόβατα λόγο πλύσης εγκεφάλου.. και εγώ νοιώθω πρόβατο πολλές φορές σε διάφορες αποφάσεις μου.. Αλλά υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να επιλέγει ένα παιδί σε μικρή ηλικία να είναι πρόβατο;

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Τετάρτη 05 Δεκεμβρίου 2007 16:04

MPEEEEE!!!!!!!

i'm emo!!!!<33333

Τετάρτη 05 Δεκεμβρίου 2007 20:47

8elo na po oti eimai mazi me tn emo girl!!!kl ta leei..apla exume pro k ta ekfrazume pano mas...pion enoxlume??exo k ego ta idia pro me tn emo girl..</3k ola arxisan me ts goneis m...dn eixa 3anazeisei tetoies stigmes apelpisias....</3

rassp

Πέμπτη 06 Δεκεμβρίου 2007 00:27

i'm emo!!!!<33333
Ότι και να σου έκαναν οι γονείς σου, όσο σκληρό και να ήταν (αν απλά δεν υπερβάλλεις), όσο αποτρόπαιο.. τόσο ποιο δυνατός/η θα έπρεπε να ήσουν τώρα..
"Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό" αυτό δεν το έχεις ακούσει ποτέ;
Μίλησες στους γονείς σου; Τους είπες ότι σε κάνουν να νιώθεις άσχημα;

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

the s@!nt

Πέμπτη 06 Δεκεμβρίου 2007 10:19

αρχικά άθελα να δηλώσω ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα με οποιαδήποτε τέτοιου είδους τάση ή μόδα.ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ο΄τι θέλει από τη στιγμή που δεν βλάπτει κανένα.Στο μόνο που αντιδρώ είναι η τάση προς την αυτοκτονία που έχει αυτή η ομάδα παιδιών.Καλύτερα θα ήταν να δώσουνα τη μάχη τους πρώτα και είναι νέα παιδιά και έχουν όλη τη δύναμη να αλλάξουν τα πράγματα.αυτοί είναι που μπορούν να το κάνουν.αν και αυτοι παραδώσουν τα όπλα θα γίνουμε κοινωνία συντηρητικών 60ριδων με κολλημένα μυαλά σε προηγούμενες δεκαετίες.ΞΥΠΝΗΣΤΕ και ενεργοποιηθέιτε.

Vash

Πέμπτη 06 Δεκεμβρίου 2007 14:40

LOL papste na xrhsimopoieite alloys k kyriws toys goneis gia dikaiologia. K gw skata goneis exw alla den egina etsi. Vrika tropoys k thn palepsa. Eseis apla den 8elete.

SoothSayer

Πέμπτη 06 Δεκεμβρίου 2007 16:52

παιδια ελεος,βαρεθηκα,βαρεθηκα το κλαμα.ελεος!!!διαβασα λιγοτερα απο τα μισα σχολια και εχω φτασει να πω ΕΛΕΟΣ!!!ρε παιδια ποια ειναι τα προβληματα σας?τι ειναι αυτο που σας πληγωνει τοσο πολυ που φτανετε στο σημειο να πειτε life sucks?ελεος!ξυπνατε,τα μοναδικα σας προβληματα ειναι οτι δεν σας εκατσε η αννουλα και η καθε αννουλα,ολοι μας περασαμε απο την εφηβεια και φαγαμε μπατσες απο τη ζωη αλλα τις μλκιες που λετε τα ιμο δεν τις ειπαμε,να σοβαρευτουμε λιγο.σε αλλα μερη της γης ανθρωποι πεθαινουν απο αρρωστιες κ απο την πεινα,κ εσεις που εχετε τα παντα χωρις να εχετε ακουσει ποτε το οχι απο τους γονεις σας καθεστε και λετε οτι θελετε να πεθανετε?καντε το!για να σωσετε τα υπολοιπα παιδακια που σας ακολουθουν σαν τα χαζα...ελεος!ελεος και παλι ελεος!βαρεθηκα τη ν κλαψα!εαν εχετε ψυχολογικα πηγαιντε σε ενα γιατρο να σας εξηγησει κ εναν αλλο τροπο ζωης!αυτος ο τροπος ζωης λεει χαμογελα σε καθε στιγμη της ζωης,ζησε την καθε στιγμη της ζωης σου σαν να ειναι η τελευταια ομορφη στιγμη αυτης!θελω να μου πουν και κατι ακομα οι ιμο.αλληλοπηδιεστε και αλληλοφασωνεστε μεταξυ σας χωρις να κανετε εξαιρεσεις σε φυλο...αντρας με αντρα κτλ...για ποιο λογο?παρτε ενα δειγμα οι μη ιμο για αυτο που λεω!


http://photos.fatsa....
http://photos.fatsa.gr/5mid/536353.jpg http://photos.fatsa.gr/5mid/525462.jpg http://geomam.yooblog.gr/2007/09/20/42/

Gossip Girl

Πέμπτη 06 Δεκεμβρίου 2007 17:38

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΩΣΤΟ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΜΟ.ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ.ΟΜΩΣ ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΜΟ(ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΗ ΟΠΩΣ ROCK,PUNK etc).ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΗΔΗΤΟΠΟΙΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΜΟ.ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ''ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΝ'' ΚΑΙ ΚΛΑΙΝΕ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ...ΚΑΙ...ΚΑΙ!ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΣΧΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ,ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ,ΤΗ ΦΙΛΙΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΖΟ-ΚΗΦΙΣΟΤΑΚΙΑ,ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ,ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΙΑ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΑΛΗΘΙΝΩΝ ΕΜΟ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΧΑΡΑΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ,ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΤΙΣ ΦΛΕΒΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΟ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΝΤΥΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΦΕΙ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ?ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΟ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ ΑΝ ΦΟΡΑΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΑ ΡΟΥΧΑ Η ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΦΡΑΤΖΑ.ΟΙ ΕΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ.ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ,ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΙ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΧΙ ΠΑΝΤΑ.ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ.ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΕΜΟ ΔΕΝ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΕΤΣΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕΙ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΧΙ.ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΕΙΣΑΙ ΕΜΟ,ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΛΕΕΙ ΑΛΛΑ ΦΕΥΓΕΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΠΙΕΖΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ.ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΙΣΩΣ.ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΜΟ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΑΤΙΜΑΖΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΜΟ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ,ΙΣΩΣ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΛΗΘΝΙΝΟΣ ΕΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!

xoxo Gossip Girl

rassp

Παρασκευή 07 Δεκεμβρίου 2007 02:17

μου άρεσε πολύ το σχόλιο του the s@!nt.. λέει σε λίγες γραμμές πράγματα ουσίας και σωστά.. ευχαριστώ!

Vash, με όλα αυτά που διαβάζουμε σε αυτό το άρθρο αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε και για τα δικά μας προβλήματα; Χαλαρά την περνάμε don't worry, όλοι έτσι είμαστε!

SoothSayer, καλά τα λες αλλά ποιος σε ακούει.. μη ξεχνάμε πως και εμείς, όταν είχαμε την ηλικία των 15, δεν ακούγαμε κανένα.. αναρωτιέμαι πως μπορούμε να δώσουμε σε ένα έφηβο να καταλάβει πόσο όμορφα πράγματα θα γνωρίσει στο μέλλον..

Gossip Girl για το ότι το φαινόμενο έχει παραστρατήσει στην Ελλάδα μόνο κάνεις λάθος.. σε όλο τον κόσμο οι emo είναι θέμα που τον κράζουν με την πρώτη ευκαιρία και φυσικά έχει σαν ιδεολογία την απόλυτη δυσφορία για την ζωή.. Το να μη νοιάζεσαι για τίποτα και το να θέλεις να είσαι αόρατος όπως λες είναι απλά αναισθησία.. πως λοιπόν μου μιλά η emo ιδεολογία για αισθήματα και συναισθήματα όταν το ενδιαφέρον της για τον δίπλα της και για του ακολούθους της είναι μηδενικό;

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

SoothSayer

Παρασκευή 07 Δεκεμβρίου 2007 11:53

διαβαζοντας τα 2 σχολια που εγιναν θυμιθικα να προσθεσω!πως κρουσματα αυτοκτονιων σε ανησυχιτικα νουμερα υπαρχουν σε ολο τον κοσμο!ατομα πραγματικοι emo που δεν δηλωνουν emo και απλα ντυνονται ετσι,αλλα πιστευουν σε αυτο που ειναι και οδηγουνται ολοι στην αυτοκτονια!αυτο προσπαθουν ερευνητες κ γιατροι να αποφυγουν!κρουσματα αυτοκτονιων στην ελλαδα!εχουμε κρουσματα ξυλοδαρμων μεταξυ emo trendy και παιδιων που τους απαιχθανονται!σοβαρευτειτε!!!!κλεινοντας[..] θελω να προσθεσω πως ψαχνω διαφορες πληροφοριες για αυτο το νεο κυμα μοδας!εαν βρω καποιο συνδεσμο με οτι συμβαινει με τους νεους σε ολο τον κοσμο θα το παραθεσω στην σελιδα προς την ενημερωση τοσο των μεγαλυτερων οσο και των μικροτερων που ασχολουνται με αυτη την νεα μοδα!

rassp

Παρασκευή 07 Δεκεμβρίου 2007 12:47

SoothSayer, φυσικά και δεν πρέπει να υπάρχουν κρούσματα βίας.. μακάρι να μπορέσουμε να τα αποφύγουμε..
Ναι, καλό θα ήταν να παραθέσεις ότι πληροφορίες μπορείς να βρεις επί του θέματος, ευχαριστώ.

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Παρασκευή 07 Δεκεμβρίου 2007 15:48

Sto allo ar8ro gia ta emo exei anafer8ei oti symfwna me to wikipedia to emo einai ena eidos moysikhs. Gia perissoteres plhrofories anatre3te sto wikipedia kai kante ena search gia eno.

maria.....

Παρασκευή 07 Δεκεμβρίου 2007 23:43

egw exw na pw panw se auto to thema.....oti exei apolita dikio....emeis oi efivoi pleon den noiazomaste g tipota paramono g tin kaloperasi mas....exoume apovlakwthei teleiws.....xupniste reeeeeeee...!!!!!!!!!

rassp

Παρασκευή 07 Δεκεμβρίου 2007 23:47

maria, μπορεί να έχεις δίκιο αλλά μην το βλέπεις εντελώς καθρεφτισμένα.. οι έφηβοι πρέπει να κοιτούν αρκετά τον εαυτό τους έτσι ώστε να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε κακουχία στο μέλλον..
Όσο για την αποχαύνωση, είναι σκληρή η κριτική σου αλλά είναι και ρεαλιστική..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

i'm emo!!!!<3333333

Σάββατο 08 Δεκεμβρίου 2007 16:10

oi goneis m einai etoimei na xorisun k apo auto arxisan ta pro m....ksereis t einai na vlepeis ts skines p malonun k na mn mporeis na kaneis kt? na les an dn stamatisun 8a xa8o...14 xronia m katastrefun tn zoi......</3 all ego dn milao...k egn emo gt dn antexa all k tora ekfrazo olo auto tn pono pano m.....apla...

rassp

Σάββατο 08 Δεκεμβρίου 2007 19:40

i'm emo!!!!<3333333 δυστυχώς πολλά ζευγάρια χωρίζουν.. και με πολύ άσχημο τρόπο.. δεν είναι όμως αυτός λόγος να ρίχνεις φταίξιμο επάνω σου.. θα πρέπει να μιλήσεις στους γονείς σου για το πως νιώθεις, άνθρωποι είναι και αυτοί και κάνουν λάθη.. απλά μην τους δίνεις σημασία και προσπάθησε να μην τους μοιάσεις στον δικό σου γάμο.

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Σάββατο 08 Δεκεμβρίου 2007 21:42

Emena i'm emo!!!!<3333333 oi goneis moy malwnoyn ka8e mera ta teleytaia 5 xronia. Den exei ypopesei sthn antilipsh moy oti 8eloyn na xwrisoyn, makari omws ti na pw. Synh8ws stis epiplokes thn plhrwnei pleon h mikri moy aderfi me apokoryfwma mia pra3h paraligo viaiopragias sthn opoia eytyxws hmoyn ekei kai epenevisa. Na mhn 3exasw na anaferw oti apo tote poy toys 8ymame einai o orismos toy yperprostateftikoy. Opws vlepeis den eisai h monh me provlhmata. Parolayta egw eimai mia xara sygkrothmeno atomo. Exw kati to idiaitero? Kala 8a htan alla den nomizw.

SoothSayer

Κυριακή 09 Δεκεμβρίου 2007 03:43

mporw k egw na dwsw to stigma mou edw...sigoura oloi mas exoume perasei polla provlimata...exw k egw mia pinelia arketa megali mesa mou...k dn milaw gia tsakwmo...parolayta egw dn ptoh8ika pote...sikwsa to kefali psila kai evala katw ta swsta atoma k an k imoun pitsirikas tous evala sti 8esi tous...k dn imoun 14-15 imoun to poly 10...k ayto pou lete oti einai enas tropos ekfrasis...einai mia moda pou tin akolou8eite la8os...dn einai logos na klais kai na meneis apragos gia 8emata pou mporeis na pareis 8esi k na ta anatrepseis...ksypniste,eiste an8rwpoi exete logo,ta zwa ka8ontai se mia gwnia kai klaine,oxi oi an8rwpoi,miliste kante kati...oxi omws ayto pou kanete!

lila emo <333333

Κυριακή 09 Δεκεμβρίου 2007 19:46

egina emo giati pisteyo pws zwh m dn exei nohma exw kleisth ston eyato m k thelw na pethano ala dn exw to 8aros pia dn 8elw k dn m aresei n gelaw.... pisteyw oti oloi mas exoun parejhgisei dn eimaste kaka paidia aplws pisteyoume se kapoies ideologies poy oi alloi dn pisteyoun.........

katerina

Κυριακή 09 Δεκεμβρίου 2007 21:41

Είμαι 22 χρονών και άκουσα για πρώτη φορά τους emo όταν δούλευα σε ένα Net cafe όπου ερχόντουσαν όλα τα πιτσιρίκια ντυμένα και βαμμένα όπως οι emo προκειμένου να παίξουν αμέτρητες ώρες pc games με τα λεφτά του μπαμπά. Ποιο ήταν το πρόβλημά τους; Ότι δεν ανέβαιναν level στο lineage. Όταν ρώτησα ένα από αυτούς γιατί είσαι ντυμένος έτσι μου απάντησε περήφανος "Είμαι emo!!!!" "Και...;;;Τι είναι αυτό" τον ρωτάω. Αρχίζει μου ξεφουρνίζει όλη τη νοοτροπία και την συμπεριφορά των emo. Φυσικά, δεν είχε κανένα πρόβλημα με τη ζωή του, απλά ενστερνίστηκε τις συγκεκριμένες απόψεις λόγω...μόδας.
Δε λέω ότι όλοι ακολουθούν τη μόδα και ότι δεν υπάρχουν παιδιά με πραγματικά προβλήματα αλλά δε νομίζω ότι είναι λύση αυτή(χωρίς να θέλω να κατακρίνω κανέναν). Κάποια κοπελίτσα έγραψε στο Site αυτό ότι χώρισε με το αγόρι που αγαπάει και δε μπορεί να ζήσει έτσι. Συμφωνώ ότι βλέπει το πρόβλημα αυτό σαν το ποιο μεγάλο της ζωής της, αλλά πίστεψέ με θα ζήσεις άλλους έρωτες πολύ πιο δυνατούς αρκεί να φανείς και εσύ δυνατή. Και στο κάτω κάτω γιατί δεν παλεύεις να τον ξανακερδίσεις από το να ρίχεσαι στο βούρκο της ματαιοδοίας; Ντύσου, βάψου, γίνε κουκλάρα και πήγαινε την επόμενη φορά στο club, στο πάρτυ ή δεν ξέρω που βγαίνετε και κάντον να μετανοιώσει την ώρα και τη στιγμή που χωρίσατε. Μην κάθεσαι να κλαίγεσαι. Είσαι πόσο 15,16,17; Είσαι ακόμα στην αρχή, θα περάσεις πολλά, άλλα θα είναι άσχημα και άλλα οι πιο απίστευτες εμπειρίες στη ζωή σου, μην χαραμίζεις τον εαυτό σου. Όσο για την άλλη κοπέλα που έγραψε για τα προβλήματα με του γονείς του συμφωνώ ότι είναι όντως άσχημο να περνάς κάτι τέτοιο, αλλά ανθρώπινο. Δεν είναι λύση να κατηγορείς τον εαυτό σου, δες το θετικά. Μίλα τους, βρίστους άμα γουστάρεις άλλα το σημαντικότερο είναι να καταλάβεις ότι δεν είσαι εσύ αυτή που φταίς. Μία από τις φίλες μου έχασε τη μητέρα της σε ηλικία 13 ετών κι όμως είναι πλέον ο πιο δυνατός άνθρωπος που ξέρω. Όλα είναι πώς επιλέγεις να αντιμετωπίσεις τις καταστάσεις. Μην σε χειραγωγεί η κατάσταση,να την χειραγωγείς εσύ. Μπορεί να ακουστεί πολύ χριστιανικό αυτό που θα πώ αλλά αυτό πιστεύω: Να είσαι ευγνώμων για όσα έχεις και θα είσαι ευτυχισμένος. Άλλα παιδιά στην ηλικία σας δεν έχουν ρούχα να ντυθούν, δεν έχουν να φάνε, το έχετε σκεφτεί ποτέ αυτό; Τι θα κάνετε αν ήσασταν στη θέση τους;

rassp

Κυριακή 09 Δεκεμβρίου 2007 21:53

katerina, το σχόλιο σου απλά γέμισε το άδειο μου μυαλό... συμφωνώ απόλυτα με την άποψη σου και μπορώ να πω πως μου δημιούργησες ερέθισμα για νέο άρθρο πάνω στο θέμα.

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

SoothSayer

Κυριακή 09 Δεκεμβρίου 2007 22:35

katerina k egw pistevw pws emeina m#l#k#s...api8ano sxolio,tpt na pros8esw,me gemise i katerina :)

Vash

Κυριακή 09 Δεκεμβρίου 2007 23:50

Na pros8esw mono to oti to na 8eleis na pe8aneis den apotelei ideologia. E3airetiko sxolio katerina.

SoPhIa. . rEsPecT

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007 19:26

emo einai ena kainourgio styl opws kai ola ta alla kai polla paidia to exoun akolou8hsei pistevontas pws einai to swsto vevaia auto to styl akolou8w kai egw ...auto pou lene oti to 'tip' tous einai o 8anatos kai h melaxolia den einai aparaithta swsto logo to oti kapoioi 8eloun na xehorizoun me auto oxi mono to styl alla kai thn ideologia tous kai kala

kanoun .....EmO iS LoVe

liza

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007 19:30

exw mia aporia .. poio einai to dysimo twn emo???exw akousei oti dinontai sta maura einai alh8eia h psemata??

rassp

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007 00:23

SoPhIa. . rEsPecT,
Η φράση "EmO iS LoVe" είναι πραγματικά όμορφη και μακάρι να πίστευαν όλοι αυτά που πιστεύεις και εσύ.. Ελπίζω μόνο να μην εννοείς το "Love" που είχε ο Ali G στην ταινία "Ali G in da house" (Respect) στην me bitch του!

liza, το ντύσιμο των emo είναι ένας συνδυασμός gothic με punk (τώρα αν βγάλεις άκρη πες μου..) το μαύρο είναι το χρώμα που λένε πως τους αντιπροσωπεύει επειδή έχουν μαύρη και άραχνη ζωή..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

_afro

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007 17:25

emo einai maLakinSi_kaDe kard0ules ap'to pRwto coMMent st hi5_mpraVo mlkes_eimai kifisiwtaki,latreUw t treNd k t lew_allaparaDexteite to k eseis_pozerIa

SoPhIa. .rEsPecT

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007 18:02

oxi DeN tO EnNoOySa EtSi ApLa aYtO tO OpOiO pIsTeyW GiA AyTo To sTyL PoY tO LaTREvW eIPa Na To ExWteRiKeUsw...kAi o LoGoS pOU To dIaLexa eiNaI tO oti ME ekFrAZEI aPOlYtA lOgO to Oti TwRA teLeYtaIA eIMaI poLy mElaGxOLikH KaI 8eLw nA Pe8aNw ...sIxAiNoMaI tA pANTa ..TIs GiOrTEs , tA gEnE8lIA , ToUs GOneIs MOu, kAi gEnIKa TON koSMo....

rassp

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007 20:34

SoPhIa. .rEsPecT, θέλεις να μοιραστείς μαζί μας τους λόγους που είσαι μελαγχολική; Πραγματικά ίσως η λιγοστή περισσότερη εμπειρία σε μερικά θέματα να μας κάνει να σου δώσουμε βοήθεια και δύναμη να ξεπεράσεις κάποια από τα προβλήματα σου, εκτός φυσικά αν δεν το θέλεις και σου αρέσουν τα προβλήματα..

Όσο για το ότι μισείς τους γονείς σου είναι μια βαριά κουβέντα και ελπίζω απλά να υπερβάλλεις.. Λες όμως πως μισείς και τον κόσμο όλο.. αυτό συμπεριλαμβάνει και εμένα μιας και είμαι μέρος του κόσμου, παρόλα αυτά θα ήθελα να μάθω την αιτία και την αφορμή για αυτό το μίσος και να προσπαθήσω να σου αλλάξω την γνώμη..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

maria

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 10:44

γεια σας!!!!

Δεν συμφωνώ καθόλου με την μόδα emo!!!!! Αν χαρακονόταν και έπαιρνε το κα΄θε παιδί σε πολύ φτχές χώρες ναρκωτικά δεν θα μπορούσε ν ααντιμετοπίσει τα προβλήματά του αλλά θα τα έκανε πολύ χειρότερα!!!! Αυτά τα παιδιά έχουν πολύ πιο σημαντικά προβλήματα από ότι τα παιδιά που επειδή έχουν λεφτά θέλουν να μας δείξουν πόσο μάγκες είναι με τα ρούχα που φοράνε!!!!Από την άλλη όμως πιστεύω πως φταίνε και οι γονείς επειδή δεν αφήνουν να έχουν τα παιδιά την ''παιδική ελευθερία'' και έτσι τα παιδιά για να τσατίσουν τους γονείς τους χαρακόνονται,δεν χαίρονται για τίποτα και τους φταίνε όλα!!!! Θα μπορούσαν όμς τα παιδιά να μην αντιμετωπίσουν έτσι την κατάσταση αλλά να προσπαθήσουν να δουν την θετική πλευρά ότι οι γονείς νιάζονται για τα παιδιά τους συμπεριφέροντάς τους υπερπροστατευτικά!!!!!!(ΤΙ ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ!)Μπορούν επίσης να τους δείξουν οτι παλεύουν για την ελευθερία με άλλο τρόπο και όχι με το emo-style!!!!

Mπορεί να το παρατράβηξα λίγο το θέμα αλλά με τσατίζει πολύ να μην προσπαθείς!!Μόνο με την προσπάθεια θα καταφέρεις αυτό που θέλεις και όχι με το να λες πως όλα είναι χάλια!!!!!!! ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΝΕΙς ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!Αυτή είναι η γνώμη μου!!!!! Αν θέλεις ακολούθησέτην!!!!!!!!!! Επειδή και εσύ έχεις περίπου την ίδια ηλικία με εμένα και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα καταφέρνω εγώ καλύτερα από εσένα!!!!! Μην καταστρέφεις την ζωή σου!!!!!!!!

Αυτά έχω να πω!!!!!!!

Romeo&Juliet

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 10:45

SoPhIa. .rEsPecT, πώς λες ότι μισείς τα ΠΑΝΤΑ αλλά λατρεύεις το στυλ των emo και θες να το εξωτερικεύσεις; Δεν νομίζω ότι στέκει αυτό που λες χωρίς να θέλω να σε θίξω.. πιστεύω ότι μπορεί όντως αυτή την περίοδο να είσαι μελαγχολική, για τους δικούς σου λόγους, και απλά προσπαθείς να βρείς μία διέξοδο εξωτερίκευσης αυτού που νιώθεις. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ούτε ότι θες να πεθάνεις ούτε ότι μισείς τα πάντα. Όλοι μας περνάμε δύσκολες στιγμές αλλά τις ξεπερνάμε με την αγάπη, η οποία δεν είναι ανάγκη να είναι πάντα ερωτικής φύσεως, μπορεί να τη βρούμε σε πρόσωπα φίλων, γονέων, αδερφών.

maria

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 10:50

Συμφωνώ μαζί σου Romeo&Juliet!!!!Εγώ τα είπα καλά?

i h8 myself</333333

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 11:17

rassp eimai k egw emo k lypamai pl poo exeic tetoia gnwmh...gia na ginetai kapoios emo 8a prepei na to niwe8ei...egw misw th zzwh k ton eauto moo kai ola eimai panta xalia...exw polla pro al kanena na me voh8hcei k na me ktlv ti na kanw???...to mono poo borw na kanw einai na kleinomai k gw ston eauto moo na xarakwnomai..to xeirotero ap ola omwc einai to kraksimo poo trww k apo kagoores..zw sth gamhmenh xio poo ol einai gtp..pwc na zhsw edw???ta emo dn peirazzoon kanena gt trwme tetoio kra?eleoc...H ZWH EINAI XALIA TH MICW..DN ZW APLA YPARXW...o monos logoc poo eimai akoma edw einai ta 2 actelakia poo exw o fuzzakos moo k h i m emo...tooc azapw pio pl apo otidhpote alo sto kosmo..an toos xasw 8a pe8anw...swmatika dhl. gt h kardia moo exei pe8aneiii hdh...h zwh dn exei nohma..dn aksizei na zw...afth einai h gnwmh moo k fteei h zwh gia auto.....

lenia

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 11:40

juiuj

i h8 myself

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 11:52

azapw ta actelakia moo fuzzz kai i'm emo...

i h8 myself</333333

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 12:44

i'm emo

φυκ εμο

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 13:07

ρΕ αΚιΡοΙ ΧιΠνΙσΤε ΑπΛα μΙα σΚαΤοΜοΔα εΙνΑι...ΕφΟσΟν δν γΟθΣτΑρΕτΕ Να ζΙτΕ Γτ ΔεΝ πΣοφΑτΕ ΟλΟι..?? .!.

i h8 myself</333333

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 13:09

emogirl eimai mazzi soo eic poly swsth...makari na boroosan na mas ktlvn.. nomizzoon polla gia mac poo dn einai alh8eia.. emena dn borii kaneic na me allakcei gt ta picteuw moo einai sta8era....

i h8 myself</333333

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 13:14

sas exoon kanei kt ta emo armado k nwda??? me michte tocoo poly????

console

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 13:20

(i h8 myself) EDW DEN LEME O-N-O-M-A-T-A!

gaMOooOoo-LENA!!

i h8 myself</333333

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 13:22

sozzzz console...<3

rassp

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 14:12

maria, καλά τα είπες..αλλά δεν κατάλαβα σε ποιόν αναφέρεσαι..

Romeo&Juliet, πολύ όμορφη τοποθέτηση..

i h8 myself
Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

Vash

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 15:11

Sta8era pisteyw... poses fores to xw akoysei den legete. Tipota den einai sta8ero se ayth thn pragmatikothta kai kala 8a kanete na to valete mesa va8ia sto myalo sas.
i h8 myself</333333 ama les oti exeis 2 atoma /filoys poy se katalavenoyne kai taytoxrona les oti den exeis kardia...tote 2 pragmata mporei na symvainoyn. H toys les psemata oti kai kala einai filoi soy h les psemata se emas kai ston eayto soy oti den exeis kardia. Oso gia to oti eisai emo sth xio. Egw eimai metalas sthn drama. Nomizeis einai eykolo? Apla vriskeis ta katallhla atoma poy se dexontai kai grafeis oloys toys alloys.
Maria kai Romeo&Juliet oraia ta lete nai. Cheers :D
PS: Kykloforei kanenas ios twn pliktrologiwn poy xtypaei idiaitera to Caps Lock?

ouga bouga

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 18:11

eiste treloi kia vlakes

palio vlako emo!!

ouga bouga

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 18:11

eiste treloi kia vlakes

palio vlako emo!!

SoothSayer

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 18:15

k ksana edw...tosa sxolia...tosa ypo8ikan,tosa diavastikan,k pou kataligoume?sta idia!dld na katalavw...gt prepei na epanalamvanetai to skiniko?exoume edw mesa 3-4 paidakia-emo pou 8eloun na mas poun oti i zwi den einai wraia...sygnwmi re paidia...k emeis zwntanoi eimaste,yparxoume,mallon synyparxoume k emeis...k synyparxoume mazi sas...den ginetai oloi na xamogelane k eseis na klapsomouniazete...na eimaste ligo sovaroi...kala esy re eksypne i h8 myself</333333 ti einai ayta pou les...ka8esai kai xarakwnesai giati?gia poio g@mimeno logo?epeidi i zwi einai xalia?tin exeis zisei kai ksereis?otan ka8esai apragos na koitas apla to xrono na kylaei?oxi!oxi k pali OXI!eiste aparadektoi!oloi mas perasame apo tin ilikia sas gia na vre8oume edw pou eimaste,oloi antista8ikame,kaname ayto pou mas goustare,ena swro m@l@kies,alloi metal,hip-hop,low bap kai ena swro mlkies alles.polles ideologies k diaforetikes entelws,alla oxi na ka8ontai oli mera na klaine...pigainte se kidies na sas plirwnoun kiolas gia tin symparastasi.!eleos.8elw na pistevw pws 8a eisakoustw...alla kai na min ginei mia i alli gia mena...egw paramenw an8rwpos pou pistevei pws ka8e stigmi tis zwis einai monadiki kai prepei na tin zeis!k ayto kanw...zw ti stigmi...eseis ziste klaigontas,egw xamogelontas,mikra paidakia xanete tin zwi anti na tin piasete apo ta mallia...ts ts ts gia lipisi!oso gia to emo sti xio,den 8a krypsw pws k egw tous krazw,me tropo na tous valw na noiwsoun ligo,oxi gia tin emfanisi,alla gia ta pistevw!einai entelws gtp ayta pou pistevete,k ean den valete myalo mexri ta 20-25 8a exete ola sas aytoktonisei...pou idi exoun arxisei kapoioi!

AAAAAAAAAAA

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 18:19

RE PAIDIA ME T ASXOLEISTE?ME KATI KWLOPAIDA POU LENE PWS EINAI EMO?GT OUTE AFTO DEN EINAI,APLWS VAFONTAI KAI NTYNONTAI,KAI KANOUN TOUS KAKOMOIROUSSSSSSSS

ELEOS ALLA DEN ANISIXW GT OTAN PERASOUN SE KAMIA SXOLI THA GINOUN FISIOLOGIKOI,EFIVEIA EINAI KANTE KATHE MALAKIA POU THELETE,DEN PROKEITAI NA GINEI APOLITWS TPT

A!KAI OPOIOS EINAI XALIA NA PAEI SE GIATRO,AFTOS KSEREI AMAN APIAAAAAAAA

AAAAAAAAAAA

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 18:19

RE PAIDIA ME T ASXOLEISTE?ME KATI KWLOPAIDA POU LENE PWS EINAI EMO?GT OUTE AFTO DEN EINAI,APLWS VAFONTAI KAI NTYNONTAI,KAI KANOUN TOUS KAKOMOIROUSSSSSSSS

ELEOS ALLA DEN ANISIXW GT OTAN PERASOUN SE KAMIA SXOLI THA GINOUN FISIOLOGIKOI,EFIVEIA EINAI KANTE KATHE MALAKIA POU THELETE,DEN PROKEITAI NA GINEI APOLITWS TPT

A!KAI OPOIOS EINAI XALIA NA PAEI SE GIATRO,AFTOS KSEREI AMAN APIAAAAAAAA

rassp

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 20:47

SoothSayer, όπως το πες, λέμε τα ίδια και τα ίδια.. το κακό είναι ότι δεν διαβάζουν καν τα σχόλια πριν σχολιάσουν.. δεν τους ενδιαφέρει η ανάλυση ενός διαλόγου.. θέλουν να πούνε απλά την φράση "έχω προβλήματα".. απογοητεύομαι.. μου έρχεται να κλάψω.. λες να γίνω και εγώ emo; χαχαχα

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

SoothSayer

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 21:30

rassp ksexases na peis tis ekfraseis: 8elw na pe8anw,kaneis den me agapaei,tous misw olous,8elw na aytoktonisw,kai polles alles tetoies pipes anousies...ksypnate re...8a xtypate ta kefalia sas otan er8ete sta 22 pou eimai...k 8a lete koita enan malaka otan 8a koitate ton ka8refti...k ayta pou sas leme emeis twra...oxi mono edw alla genika...pou ta koroidevete,sto mellon 8a lete koita ti elegan k emeis oi malakes den diname simasia sta sxolia tous sto net ktl...

rassp

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 23:10

Φαντάζομαι την μέρα που σε 10 χρόνια τα παιδιά αυτά θα κοιτούν τις φωτογραφίες που βγάζουν σήμερα.. πλάκα θα έχει η φάτσα τους!

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

christofer

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 23:48

egw pistevw oti oi emo einai kati paidia pouta exoun xamena kai enw ta pragmata pane kala autoi ta blaipoun ola asxoima.oi emo den einai auto pou lene.enas emo den tha empene sto internet kai oute tha niazotan gia parees kai kinita.oi ellines emo einai diaforetikoi apo tous europeous giati kanoun pragmata gia na tous prosexoun oi aloi.

rassp

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007 23:59

christofer, θα συμφωνήσω μαζί σου στο κομμάτι που λες ότι όλη η ιστορία γίνεται για να τραβήξουν λίγο την προσοχή επάνω τους.. θα διαφωνήσω όμως στο ότι είναι μόνο οι Έλληνες emo έτσι.. όλοι είναι έτσι, παντού.. αν όλοι όσοι έλεγαν αυτά τα πράγματα τα πίστευαν κι όλας τότε απλά την έχουμε *** επειδή αυτοί είναι που θα γίνουν τα αφεντικά μας σε λίγα χρόνια (ξέρεις, θα πάρουν τις εταιρίες του μπαμπά)..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

i h8 myself</333333

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007 08:19

soothsayer euxarictw gia ta kala soo logia..dn kcereis ti borei na exei o ka8enac h ti niw8ei k einai etc..mh koitas mono e3.emfanish..to kcerw ol eimaste kleismenoi ston eauto mac al k auto sas enoxlei??eleoc.. kcerw ti kanw k pws pollec fores vazw se kyndino emena al dn me peirazei..dn prospa8oome na sas poome oyi h zwh einai xalia einai mia dikh mas ideologia k an dn 8elete dn th picteuete..o ka8enas exei ta dika too pisteuw..k einai pl eleeino na se antimetwpizoon ol me ratsismo gt auto ratsiamos legetai...emena auth einai h apopsh moo k gia mena einai swsth..k einai a8lio na se krazzoon oi kagoorec ths xioo..

rassp

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2007 09:16

i h8 myself