Θανάσης Παπαπαναγιώτου (Thanasis Papapanagiotou), Rassp
rassp homepage

45 ημέρες μετά τις εκλογές

Πέμπτη 01 Νοεμβρίου 2007
45 ημέρες μετά τις εκλογές
Όπως όταν χάνουμε ένα αγαπημένο πρόσωπο κάνουμε τα σαράντα του.. έτσι και μετά τις εκλογές επιβάλετε ένα μικρό μνημόσυνο..

Πίνοντας μια μπύρα λοιπόν στο σπίτι του Γιάννη και έχοντας δίπλα την "θεά" να διαβάζει γαλλικά.. βαρέθηκα και είπα να κράξω λίγο τον περιστερώνα μας..

Θέμα 1ο: Επανάληψη σε αυτά που λέγαμε 45 μέρες πριν.
Ξεχάσατε ε; Θυμηθείτε λοιπόν, τι πανικός γινόταν πριν 45 ημέρες.. τότε που οι πράσινοι έβριζαν τους μπλε, οι πορτοκαλί τους κόκκινους και οι κόκκινοι τους πάντες.. Έχουν περάσει ούτε καν δύο μήνες και όλοι έχουμε ξεχάσει τις υποσχέσεις.. έχουμε ξεχάσει τις φωνές και μας έχουν περάσει τα νεύρα για τους αντιπάλους.. Η τάξη και η ασφάλεια επικρατεί και πάλι στους δρόμους.. ακόμη και οι φοιτητές έχουν ηρεμήσει.. οι μαθητές κάτι πάνε να κάνουν αλλά όχι όπως πέρυσι..

Θέμα 2ο: Οι "ταραξίες" ηρέμησαν
Ένα μεγάλο ερώτημα αυτό.. που είναι οι ταραξίες ρε παιδιά; Από πότε έχουμε να δούμε στην TV καμία μάχη; Μήπως οργανώνονται για να ενεργήσουν σε 4 χρόνια πάλι; Το πε και ο Παπακωνσταντίνου.. "οι ακροατές έβλεπαν στην TV αστυνομικούς με κράνη και δακρυγόνα από την μια πλευρά του δρόμου, και αστυνομικούς με κουκούλες και μολότοφ από την άλλη πλευρά του δρόμου!".. Αχ Βασίλη μου, ελπίζω στο να το κατάλαβαν όλοι..

Θέμα 3ο: Σεισμοί και μετασεισμοί
Η μάχη έγινε και οι νικητές (ηθικά τουλάχιστον) ήταν οι αριστεροί (πάντα αριστερά).. Οι ανήθικα πάλι νικητές ήταν οι τυπάδες που αν και το αίμα τους είναι κόκκινο, θέλουν να αυτοαποκαλούνται γαλαζοαίματοι.. Μα και ας ήταν και μόνο αυτοί, πάει και έρχεται.. αλλά ρε γαμώτο αγρότες ψήφησαν, εργάτες και φοιτητές.. πως είναι δυνατόν;; Ξέφυγα όμως.. Οι "μετασεισμοί" λοιπόν ήρθαν στην Χαριλάου (όχι στον Άρη ρε.. την Τρικούπη εννοώ..) με τον χοντρό και τον λιγνό.. ή μάλλον όχι, ο χοντρός και ο λιγνός είναι διαχρονική αξία.. θα τους πω καλύτερα 'ο μπουχέσας και ο αμερικάνος γιός του ελληνάρα'.. Το ΠΑ.ΣΟ.Κ. τελικά που είναι; Μας λένε πως είναι εδώ, ενωμένο, δυνατό.. αλλά δεν το νιώθω και πολύ.. Το 'εδώ' δεν έχει καθοριστεί μιας και το μισό είναι στα γραφεία του Βαγγέλη και το άλλο μισό στα γραφεία του Γιωργάκη.. Το 'ενωμένο' δεν θα το σχολιάσω.. δεν χρειάζεται νομίζω.. και για το 'δυνατό' θα πω πως για να νιώσει μια παράταξη δυνατή πρέπει πρώτα να είναι ενωμένη και μετά μπορεί να μιλάει για δύναμη (και αν..).

Θέμα 4ο: Η TV μας τσαμπουνάει ότι βρει
Η ελληνοφρένεια είναι το δεκάλεπτο που προστίθεται στην εκπομπή του Λάκη και βλέπουμε λίγο τηλεόραση με έξυπνο και καυστικό χιούμορ.. Αχ που είστε Α.Μ.Α.Ν.;; Μας αφήσατε στο έλεος τον ανεκδιήγητων δημοσιογράφων που μας χαϊδεύουν τα αυτάκια με γλυκά ποιηματάκια.. σαν εκείνα που έλεγα στο σχολείο όταν δεν είχα διαβάσει.. Μια μέρα, εκεί που θα χαζεύω στο star τα κατορθώματα της ξανθιάς τραγουδίστριας με το πελώριο, στητό και - φαντάζει - απαλό στήθος, θα σηκωθώ, θα πάω στην τουαλέτα, θα ξεκινήσω για ξύρισμα και εκεί που θα είμαι με τους αφρούς στο πρόσωπο, θα ορμίσω βίαια στην TV με το πικάλ και θα αρχίσω να πασαλείφω την φάτσα της με τα - καθόλου καθαρά - νερά..

Θέμα 5ο: Αγαπάτε αλλήλους
Όταν θα έρθει η μέρα να καθίσετε στο αμφιθέατρο της σχολής σας για να συζητήσετε τα προβλήματα που την μαστίζουν, και ακούσετε τον αρχιΔΑΠίτη να λέει πως η σχολή δεν έχει προβλήματα ή πως τα προβλήματα είναι στην αλλαγή του προγράμματος σπουδών μόνο, τότε δεχτείτε το.. Ψηφήστε ΔΑΠ ξανά και ξανά.. Ούτος ή άλλος σας πληρώνει τα μπουκάλια στα κλάμπ.. Όχι δεν είναι ελεημοσύνη, είναι προσφορά του μαγαζιού.. Και στο κάτω κάτω.. Ο χριστούλης είπε αγαπάτε αλλήλους.. Δεν μπορείτε να φέρετε αντίρρηση σε κανένα, δεν είμαστε για αντιπαραθέσεις!

Θέμα 6ο: Άμεσα και έμμεσα πληγέντες
Οι φλόγες στην Ελλάδα άφησαν θύματα πίσω τους.. θύματα που περιμένουν αποζημιώσεις.. εύχομαι να τις πάρουν.. αυτοί όμως είναι οι άμεσα πληγέντες από την ανευθυνότητα της κυβέρνησης.. τι γίνεται με τους έμμεσα πληγέντες;; με τους φοιτητές που δεν την βγάζουν καθαρή; με τους αγρότες που πάλι θα είναι πνιγμένοι στα δάνεια; τι θα γίνει με τους εργάτες (και όταν λέω εργάτες δεν εννοώ μόνο τους οικοδόμους αλλά και όλους εμάς που δουλεύουμε κάπου με ένα αφεντικό να αποφασίσει για το αν και πότε θα μας πληρώσει);; Κάποτε έλεγαν ότι την ζωή σου την γλεντάς μετά την σύνταξη (ξέρεις.. τότε που είσαι 60, έχεις viagra και μεγάλο εφ-άπαξ να ξοδέψεις σε αμαρτίες).. θα πάρουμε όμως ποτέ σύνταξη;; Βρε γουστάρω τις γιαγιάδες και τους παππούδες που είναι 100 και αράζουν 40 χρόνια τρώγοντας αυτά που κάποιοι κάποτε υπολόγιζαν δικά τους λόγο του μέσου όρου ζωής.. Έτσι, να μην τρώνε μόνο οι χοντροί..

Δύσκολο το άρθρο.. είναι πολλά τα λόγια που δεν βγαίνουν, δεν υπάρχουν λέξεις.. και μετά από δυο μπύρες, που η ουροδόχος κύστη πάει να σπάσει και η νύστα βαράει κόκκινο, τι να γράφεις... καληνύχτα!




Σχολίασε το!

Οι επισκέπτες έχουν γράψει 11 σχόλια!!. Σχολίασε το και εσύ!



Σχόλια

Εμφανίζονται τα τελευταία 20 σχόλια, αν θέλεις να διαβάσεις όλα τα σχόλια, κάνε click εδώ: Παλαιότερα σχόλια.

KalhaS

Πέμπτη 01 Νοεμβρίου 2007 14:18

Για το Θέμα 2ο:

Είναι άλλο πράγμα η βία και άλλο πράγμα η βία στην βία. Δεν εξισώνω τον αμερικανο λοκατζή που είναι οπλισμένος σαν αστακός με τον ταλιμπάν που με ενα καλάζνικοφ και το τουρμπάνι του πηγαίνει στη μάχη. Αγωνίζονται για διαφορετικά πράγματα. Ετσι δεν είναι το ίδιο και ο ΜΑΤας που έχει τα δακρυγόνα, τα γλομπ, την αντιασφυξιογόνα, τον πυροσβεστήρα που στην τελική ΟΤΙ και να κάνει είναι και νόμιμος (είδαμε σκηνές ωμης βίας απο ΜΑΤαδες, τι απέγιναν αυτοι,πηγαν σπιτι τους, δε νομιζω) με τον φοιτητη που φοράει ένα κράνος και τους πετάει πετρες/μολοτοφ. Και παλι αγωνιζονται για διαφορετικα πραγματα. Και επιτέλους πρεπει να μαθουμε ποιοι ακριβως είναι αυτοι οι "αστυνομικοι με τις μολοτοφ" και τι ακριβως πρεσβευουν, και οχι να λεμε μονο "αυτοι σπανε τα αυτοκινητα του κοσμάκη". Αυτα, περιληπτικα.

Vash

Παρασκευή 02 Νοεμβρίου 2007 22:42

KalhaS na soy pw oti to kalasnikof 8ewreite apo ta kalytera opla poy exoyn vgei. Gia ta alla dikio exeis den lew.

Rassp poy mas afhsan oi A.M.A.N. ela nte. Krima megalo krima.

rassp

Σάββατο 03 Νοεμβρίου 2007 04:36

"με τον φοιτητή που φοράει ένα κράνος και τους πετάει πέτρες/μολότοφ"
KalhaS, δεν πιστεύω πως έχεις δίκιο εδώ.. ελπίζω να το είπες ειρωνικά.. Δεν νομίζω πως είναι φοιτητές αυτοί.. Μπορεί να μην είναι μπάτσοι, σίγουρα όμως είναι οργανωμένοι και δεν είναι φοιτητές.. Είναι περίεργο επίσης το ότι ποτέ δεν σκάνε τέτοια θέματα όταν υπάρχει ήδη κάποιο θέμα να παίξει η TV..
Μια συζήτηση που έχουμε ξανακάνει, δεν δίνω προσωπικά δίκιο σε κανένα άνθρωπο που "χτυπά" ιδέες και "σπάει" ιδανικά χωρίς καν να γνωρίζει τι κάνει, απλά για να βγάλει την προσωπική του κάυλα.. Όσο για την παρομοίωση τον "ταραξιών" με τους Ταλιμπάν, έχω να πώ πως οι Ταλιμπάν είναι χειρότεροι από κάθε άποψη.. Δεν μιλώ για τους αμυνόμενους Αφγανούς που απλά υπερασπίζονται τις οικογένειες τους, αυτοί είναι θύματα πολέμου γνωστής/αγνώστου αιτίας και τους χτυπά η "μοίρα" από παντού..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

KalhaS

Κυριακή 04 Νοεμβρίου 2007 21:22

"Δεν νομίζω πως είναι φοιτητές αυτοί.." -> Σιγουρα, οχι μονο φοιτητες, αλλα και φοιτητες.

"δεν δίνω προσωπικά δίκιο σε κανένα άνθρωπο που "χτυπά" ιδέες και "σπάει" ιδανικά χωρίς καν να γνωρίζει τι κάνει, απλά για να βγάλει την προσωπική του κάυλα.." -> ουτε εγω δινω δικαιο στους λεγομενους "μπαχαλους"

Όσο για τους ταλιμπαν,εκανα λαθος, εννοουσα αυτο που εγραψες.

laGman

Δευτέρα 05 Νοεμβρίου 2007 00:39

τρόπος δράσης είναι παιδιά όπως κάποιοι θέλουν να κλέινουν το δρόμο για να περπατήσουν (πορεια) έτσι και κάποιοι άλλοι φτάνουν στο (ακραίο ) σημείο να τα σπάνε!



Το κακό είναι ότι πολλοί απο αυτούς δεν γγνωρίζουν γιατί ακριβώς τα σπάνε και τι αντιπροσωπεύει σαν κίνηση..Εδώ μιλάμε για ταξικό πόλεμο και κάποιοι το βλέπουν σαν αστείο..

Οσο οι μπάχαλοι τα σπάνε με τους μπάτσους, όλα καλά διότι αυτός είναι ο ρόλος τους. Όταν το πράγμα έχει παράπλευρες απώλειες εκεί το χάνουμε το γλυκό και σιγά σιγά πικρίζει..

οπότε Ναι στα σωστά μπάχαλα και με ιδεολογικό υπόβαθρο και ΟΧΙ στους άκυρους μπαχαλάκηδες.

laGman παλι

Δευτέρα 05 Νοεμβρίου 2007 00:41

Οι μισοί είναι φοιτητές (τουλάχιστον στις φοιτητικές πορείες)και οι υπόλοιποι είναι φίλοι των φοιτητών,./.

rassp

Δευτέρα 05 Νοεμβρίου 2007 05:37

Λογικό να έχετε δίκιο για το ότι πολλοί είναι φοιτητές.. Σίγουρα είναι.. αλλά δεν μπορούμε να λέμε πως οι φοιτητές τα έσπασαν επειδή τα σπάνε 100 άτομα τα οποία σίγουρα δεν αντιπροσωπεύουν τις χιλιάδες των φοιτητών (και δεν μιλάω μόνο για αυτούς που κατεβαίνουν στις πορείες)..

Όσο για τον ταξικό πόλεμο.. μάλλον τα κανάλια βγάζουν περισσότερα χρήματα από διαφημίσεις σε περίοδο εμπλοκών τις ώρες των ειδήσεων από ότι χάνει η πολυεθνική McDonalds..

Προσωπικά πιστεύω πως ένα κράτος χωρίς αστυνομία θα κατέρρεε.. Κάποιος πρέπει να έχει την ευθύνη να βάζει στην θέση τους τους "άκυρους μπαχαλάκηδες" (ωραίος χαρακτηρισμός! χεχε).. Σίγουρα όμως αυτή η αστυνομία πρέπει να είναι αρχή με ιδανικά, διαβασμένη καλά και με σωστή κρίση.. Όχι σαν τα παιδιά της μπάτσας από το γυμνάσιο που για να βγάλουν το άχτι τους έγιναν μπάτσοι.. Φαντάζομαι ένα μπάτσο στην υπηρεσία μου, να τον σταματάω και να μου λέει: "Ναι φίλε μου, τι θα ήθελες να κάνω για εσένα;" αλλά όταν κάποιος παραβίαζε τους - ιδανικά στημένους - νόμους τότε να του συνουσίαζαν τον πρωκτό..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

KalhaS

Τρίτη 06 Νοεμβρίου 2007 02:55

"επειδή τα σπάνε 100 άτομα τα οποία σίγουρα δεν αντιπροσωπεύουν τις χιλιάδες των φοιτητών" -> Γενικα, κανεις δεν αντιπροσωπευει τους χιλιαδες των φοιτητων, ουτε καν τα εκατομμυρια των πολιτων της ελλαδας (~2.800.000/~10.000.000 ψηφοι στη ΝΔ και μας κυβερναει). Αυτη ειναι η μουφα της Δημοκρατιας, να κανουν οι 3 στους υπολοιπους 7 αυτο που γουσταρουν.

"τους - ιδανικά στημένους - νόμους τότε να του συνουσίαζαν τον πρωκτό.." -> η αστυνομια ειναι εκτελεστικο, δεν ειναι νομοθετικο οργανο για να αποφασισει ο μπατσος ποια ποινη αρμοζει στον πολιτη, οποτε μαλλον εννοεις να τον εδεναν και να τον πηγαιναν στον εισαγγελεα, ναι;

rassp

Τρίτη 06 Νοεμβρίου 2007 04:26

KalhaS, όχι.. εννοώ ένα μπάτσο που να αντιλαμβάνεται το ισχύον νόημα του νόμου, έναν μπάτσο που να καταλαβαίνει πότε οι εντολές που παίρνει είναι σωστές και πότε λάθος..

Και όσο για τα 10.000.000 το 1/3 είναι κάτω των 18 ετών, και ως έφηβοι, δεν έχουν δικαίωμα ψήφου.. αλλιώς θα ήταν στην κυβέρνηση το E.M.O. (Έχω Μπροβλήματα, Οργάνωση)..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com

KalhaS

Τρίτη 06 Νοεμβρίου 2007 05:21

Αφενός στο www.ekloges.g...
λεει: Εγγεγραμμένοι 9.921.343, αφετερου ποιος ακριβως οριζει σε ποια ηλικια εχεις το δικαιωμα να οριζεις την ζωη σου;

rassp

Τρίτη 06 Νοεμβρίου 2007 16:36

Με πιάνεις αδιάβαστο.. καλά 11 εκατομμύρια δεν είναι η Ελλάδα; Παιδιά δεν έχουμε;

Όσο για το δικαίωμα ψήφου, σε αφήνω μόνο σου να σκεφτείς αν θα έπρεπε να ψηφίζουν τα παιδιά, να θυμηθείς όμως πως σκεφτόσουν και εσύ στο γυμνάσιο και στο λύκειο..

Κάνε με add στο MSN σου!
Το ID μου είναι: gourouni@live.com








Θανάσης Παπαπαναγιώτου (Thanasis Papapanagiotou), Rassp

Επισκέπτες

Online: 2
Σήμερα: 3
Εχτές: 268

Σχόλια

Από: ΑΝΝΥ στο άρθρο: Αγάπη και έρωτας εχθές στις 21:13
Από: eleooooooooooooos στο άρθρο: Emo εχθές στις 21:12
Από: KAGGOURAS στο άρθρο: Emo εχθές στις 19:09
Από: vicky στο άρθρο: Εξάλειψη του ρατσισμού εχθές στις 18:51
Από: ΓΕΩΡΓΙΑ στο άρθρο: Η πρωκτοραφή του Αντώνη Ρέμου εχθές στις 18:47
Από: giannhs στο άρθρο: Emo εχθές στις 18:41
Από: giannhs στο άρθρο: Gothic και μαύρα άλογα εχθές στις 18:40
Από: Bloodlust στο άρθρο: Emo εχθές στις 16:36
Από: super 3 στο άρθρο: Ομάδες (ουγκ) εχθές στις 16:19
Από: noname στο άρθρο: Trendy εχθές στις 16:14
MSN
gourouni@live.com

Φιλικά blogs




Valid XHTML 1.0 Transitional
Valid CSS!
Copyright © 2007 - 2008
all rights reserved
created by rassp


AddThis Social Bookmark Button